פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע (ומסתבר שגם המכשיר לא משהו..) נושא התלונה:
איינהורן דלית שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 04.10.09 רכשנו מכשיר תמי בר מחברת תמי 4. לתדהמתנו, בערב שבת ה24.09.10 גילינו שהמתקן לא מקרר בכלל והמים יוצאים חמים. התחלנו למלא בקבוקים וחיכינו בקוצר רוח ליום א' בבוקר. היום, ה 26.09.10 פנינו אליהם על הבוקר לבקש טכנאי שכן המתקן באחריות מלאה עדיין (טרם עברה שנה) והם דחו אותנו לערב החג ביום רביעי (ה29.10.10, הסברנו להם שיש לנו אורחים בערב החג וזה נורא מלחיץ אם לא יוכלו לתקן ומה עושים על מנת שיגיעו לפני כן, שכן יוצא ששבוע שלם אין לנו מיים קרים מהמתקן, והם "טרקו" אותנו באומרם שאין מה לעשות ועלינו להתעזר בסבלנות. התחושה נוראית כי שילמנו כבר את הכסף על המתקן אז הם יכולים להרשות לעצמם לנפנף אותנו ולא להילחץ. אין לנו ספק שאם היינו מבקשים התקנה- הם היו מגיעים בו ברגע. פשוט חוצפה מדרגה ראשונה! ממליצה לא לקנות מהם!!! אני מאוכזבת מאוד!!!!
תקלה טכנית.מכשיר לא מקרר. סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוחה על זמני ההמתנה . הוסבר ללקוחה כי אנו עושים ככל שביכולנו לצמצם את זמני ההמתנה להגעת טכנאי . וכבר בחודש הקרוב אנו מסיימים מהלך של עיבוי כוח האדם. תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה