פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל, רשלנות מקצועית, הפרת חוזה אחריות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מושב גיאה כתובת:
? סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים החל מכשיר התמי 4 שלי לנזול ולקצר את החשמל בבית. תקלה זו חזרה על עצמה בחודש האחרון 3 פעמים ובכל פעם נאלצתי לכבות את המכשיר ולהמתין כשבוע לטכנאי. בפעם זו יצרתי קשר עם מרכז שירות לקוחות וביקשתי לקבל שירות מהיר יותר מהפעמים האחרונות היות והתקלה חוזרת על עצמה ואני כחודש ללא מכשיר לפרקים. נאמר לי כי טכנאי יגיע רק ב 27 (שוב שבוע ללא מים...) הוסבר לי כי הפעם ישלחו טכנאי רציני - טכנאי קירור כי השירות הטכני לא מצליח להתמודד עם התקלה. ביקשתי לדבר עם מנהל על מנת לנסות ולזרז את הטיפול, אך המוקדנית סירבה להעביר אותי והבטיחה כי יחזרו אלי תוך 72 שעות.
מיותר לציין כי לא חזר אלי מנהל ולא הצלחתי להקדים את הטכנאי. קניתי קומקום חשמלי והרבה שישיות מים. היום סוף סוף הגיע המועד המיוחל בו אמור להגיע לביתי טכנאי קירור. לקחתי יום חופש מהעבודה על מנת להיות בבית ולחכות לבואו של הטכנאי. לאחר כמה שעות צלצלתי שוב לתמי 4 לבדוק מתי הוא אמור להגיע ושם נאמר לי כי בוטל הביקור של הטכנאי לפי בקשתי.
הסברתי שזה לא נכון ומעולם לא ביקשתי שלא יגיע טכנאי. וביקשתי שוב לדבר עם מנהל. לתדהמתי הרבה ובחוצפה שאין כדוגמתה נאמר לי כי תוך 72 שעות יצור איתי קשר מנהל מטעם החברה. כששאלתי למה לא יוצר עד היום עמי קשר כמו שהובטח, הסבירה לי המוקדנית כי היא אינה יודעת את הסיבה אך תעשה מאמץ לזרז את פנייתי. אני סוגר יותר משבועיים בהם מכשיר התמי 4 שלי מקולקל. יש לי אותו קרוב ל6 שנים ושילמתי עד כה כסף רב לחברת תמי 4.
כל ניסיון שלי לעבור את המוקדנית ולדבר עם מישהו שיכול באמת לעזור לי בבעייתי לא צלח. אין לתמי 4 הנהלה, לא מצאתי דובר, לא לישכת מנכ"ל וגם לא את מנהל מחלקת שירות.
אני שוקל להגיש תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות כנגד החברה ולתבוע פיצוי על השעות הרבות, שיחות הטלפון הארוכות, הנזק במטבח לשיש ולארונות, ימי עבודה שהפסדתי ועוגמת הנפש.
שנים רבות לא נתקלתי בשירות כולכך רע ומזלזל, שרירותי ופוגע. לעומת זאת התשלומים שאני מעביר לתמי 4 יורדים באופן חלק כל תחילת חודש ללא שום עיכובים.
התנהלות מבזה
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ותיקון הליקויים פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה