פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
28/9/2010
תשע"א

לכבוד
עופר נחמיאס
ראש פניות הציבור
תמי4
הנדון: תלונה- בקשה לברור מידי

בפברואר 2010 רכשנו מכשיר תמי4.
בתאריך 22/9/10, ערב חג סוכות א', נתגלתה תקלה- המכשיר נזל.

בתאריך 24/9/10, יום ו', בשעה 9 בבוקר, צלצלנו למוקד השירות של תמי4. נציגה בשם אפרת ענתה לשיחה. לבקשתנו ענתה שתוכל לתאם לנו טכנאי לתאריך 28/9/10 בלבד. כשהסברנו שיש לנו תינוק בבית ואנו צריכים את המכשיר לכן רכשנו אותו מתחילתה, תדרכה אותנו אפרת, נציגת השירות, שלא צריך לעשות סיפור ואפשר להרתיח מים על הגז וללכת למכולת או לסופר ולקנות ששיית מים.
בקשנו אחראי משמרת, תמיר, שגם תדרך אותנו בהתאם לרוחה של אפרת.
לאחר דין ודברים ארוכים מאוד וקשים מאוד קבענו טכנאי ליום ג' 28/9/10 בין השעות 11.30-13.30, כשבקשנו והדגשנו שהטכנאי יתריע, ולהיות אחרונים בתור כדי שנוכל להתארגן עם התינוק.

צלצלנו שוב יום א', 26/9/10, לראות אם ישנם שינויים ונוכל להשתמש במכשיר במשך הימים הקרובים, ענתה לנו נציגה בשם שירה ומנהלת בשם סמדר- שוב תשובותיהן היו ריקות מתוכן, חוצפניות ואף מעליבות.

ביום ג', 28/9/10, המיוחל צלצל טכנאי בשעה 11.15 ואמר שהוא נמצא אצלנו בבית, מחכה לנו. הסברנו שבקשנו התרעה ולא הודעה ואנחנו בקניון, יוצאים עכשיו ונגיע עוד 20 דקו', הטכנאי ענה "בסדר". הגענו בשעה 11.28 לחניית הבית, לא ראינו שום מכונית של תמי4, נכנסנו הביתה (לאחר שחנינו, הוצאנו את התינוק והתיקים, עלינו במעלית 13 קומות) בשעה 11.37. אף אחד לא היה על יד הדלת או בדרך לדלת, חיכה לנו, השאיר פתק לחזרה ואו הרתיע על לכתו.

צלצלנו למוקד השירות, ענתה נציגה בשם יעל שאמרה שצלצלנו אלינו פעמיים והטכנאי הרתיע על לכתו. דבר שלא קרה. הרגשנו שאנו עומדים למשפט ועלינו להוכיח ולהביא עדויות על כך שהיינו או לא היינו בשעה שאמרנו. חזרנו ליעל לאחר 40 דקו' שבהן ניסו לאתר את הטכנאי ללא הצלחה ובקשנו לדבר עם מנהלת, מורן. מורן אמרה שמנסים לאתר את הטכנאי אך ללא הצלחה והיא תחזור אלינו עם תשובה. כמובן שעוד לא חזרה...
אבקש את התיחסותך להשתלשלות העניינים;
1.האם חברה כמו תמי4 נותנת שירות בצורה כזו מסורבלת, לא נעימה, שחצנית ומזלזלת?
2.מדוע כשבקשנו להתחבר הגיע טכנאי בבוקר שלמחרת וכעת שאנו תקועים עם מכשיר תקול עלינו לחכות שבוע שלם ואף יותר?
4.מה יקרה בעתיד שנתקל בבעיה דומה?
5.הרגשנו שאנחנו "עובדים" ו"מועמדים למשפט" אצל נותני השירות. דבר לא שמקובל שגרם לנו לעוגמת נפש גדולה ואף לשינוי חשיבתנו על חברת תמי4.
בהתאם נבקש פיצוי על עוגמת הנפש הגדולה, זמן ההמתנה הרב הבלתי הגיוני בטלפון, 3 שישיות מים, קומקום חשמלי.

אלון וקרן לוי
רח' ברוריה 6/48, פתח תקווה
057-8118184
052-8311460
[email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה