פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכנאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי בערב התקלקל התמי FAMILY הנמצא אצלנו כשנה, המים יוצאים מאחור על השיש. ביום רביעי על הבוקר פנינו לחברה. בשירות נאמר לנו כי טכנאי יגיע "כבר ביום שלישי הקרוב"?!?!? (כמובן בשעות הצהריים, כי הרי אין בעיה לקחת יום חופש כדי להמתין לטכנאי). שום הסבר על אירוח של 20 איש בערב חג ונוכחותם של תינוקות בבית לא הזיזו ולא עיניינו אותם. בשיחה עם מנהלת (גם זה כמובן רק אחרי ויכוחים רבים כי "ניתן לפנות למנהל רק בכתב, יחזרו אליך תוך כמה ימים") שום פתרון חלופי לא הוצע.
אני ממליץ להתרחק מהחברה, שירות גרוע ומזלזל. במכירה הם טוענים כי מכשירם יקר ממכשירים מתחרים בעשרות ומאות אחוזים בגלל השירות העומד מאחורי המכשיר. תשכחו מזה!!
אני מוצא את עצמי בערב חג לקנות קומקום חשמלי ומים מינראלים.
אנסה למצוא דרך להתנתק מהם כמה שיותר מהר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוח והוסבר כי עקב ימי החג הרבים בחודש ספטמבר זמני ההמתנה לטכנאי היו גבוהים מהרגיל.
תואם טכנאי לתיקון המכשיר
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה