פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא רשות לאחר בקשת ביטול שרות וביטוח שנעשו לי ללא אישורי נושא התלונה:
שטטר יוסף שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל פניתי לחברת תמי 4 בבקשה להוריד אותי ממצבת השרות והביטוח שלהם לאחר שליחת פילטרים וחיובים נוספים ללא רשותי ושימוש בפרטי כרטיס האשראי שלי למרות דחיתי אותם שוחיבו את כרטיס האשראי שלי ללא רשות ואחרי בקשה וסרוב מפורשים לא לקבל מהם שרות קיבלתי הבטחה מפורשת ממנהלת השרות שלא יחיבו אותי אבל לשוא הצילו גונבים לי כסף אנא בטלו את החיובים אנני רוצה לשמוע מתמי 4 יותר הם גנבים מקצועיים
שמוש ללא רשות בכרטים אשראי לאחר קנית2 מכשירים בתשלומים סוג הנזק :
ביטול והחזר חיובים שנגבו איךלחסום אותם בלי לפגוע בתשלומים השוטפים פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר פמלי בתאריך 29/10/2009. במעמד המכירה הלקוח הצטרף למועדון הלקוחות אשר מקנה הנחה של 20% עבור חלפים במכשיר (מסנן ומנורה).בחודש 3/2010 נשלחה חבילת שירות המכילה מסנן וניתנה ללקוח הטבה של 20% עבור חבילה זו. בתאריך 9/2010 הלקוח פנה לראשונה וטען כי לא מוכן לחיובים אוטומטיים הוסבר ללקוח נושא הסכם השירות ולבקשתו בוטל ההסכם ואנו פעלנו מיידית לזיכוי התשלום בגין חבילת השירות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה