פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול משווע בלקוח שנמצא במצוקה . נושא התלונה:
אלמליח בלה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
את מכשיר התמי 4 רכשתי לפני חצי שנה לערך וזאת לאחר שנציג המכירות הצליח לשכנע אותי ממש ברגע האחרון לוותר על בר של חברה מתחרה ולהתחבר לתמי 4 .
יום הערב חג אני חוזרת לביתי ומגלה כי כל השיש מוצף במים!
כמובן שהמוקד סגור הלא מדובר בחג .....
במהלך החג אני נגשת למכשיר על מנת לכין לבני בן 4 חודשים את המנה שלו ולהפתעתי כלל לא יוצא זרם של מיים , המתנתי בסובלנות עד סוף החג על מנת לדרוש בשירות .
היום כאשר יצרתי קשר עם חברת תמי 4 על מנת שישלחו לביתי עוד היום טכנאי נתקלתי בשירות מזלזל ואטום מצד הנציגה , היא כלל לא הקשיבה לדברי ושלא לדבר חזרה על דברייה בצורה מנוטונית , לאחר שאחראית יצרה עימי קשר הסתבר כי לא די בכך שהמכיר אינו בשימוש,השיש שלי מוצף במיים , אני לא יוכלה לנתק את המכשיר מהצינורית של המיים היות והטכנאי התחבר ישירות לברז המיים הראשי!!!!!!!
וזאת במקום להתחבר לנקודה עצמאית.
כל נסיונותי ל הסביר לאחראית את המצוקה העלו חרס .
אין ספק שנפלתי על אוזנים ערלות , התיאום המיידי שקיבלתי מהם הוא ליום שלישי , כלומר שבוע מיום התקלה !!!!
ממש תעודת עניות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת טכנאי עוד היום ופיצוי הולם! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה