זלזול משווע בלקוח שנמצא במצוקה . |
נושא התלונה: |
אלמליח בלה |
שם/כינוי: |
יום שישי 01 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
את מכשיר התמי 4 רכשתי לפני חצי שנה לערך וזאת לאחר שנציג המכירות הצליח לשכנע אותי ממש ברגע האחרון לוותר על בר של חברה מתחרה ולהתחבר לתמי 4 .
יום הערב חג אני חוזרת לביתי ומגלה כי כל השיש מוצף במים!
כמובן שהמוקד סגור הלא מדובר בחג .....
במהלך החג אני נגשת למכשיר על מנת לכין לבני בן 4 חודשים את המנה שלו ולהפתעתי כלל לא יוצא זרם של מיים , המתנתי בסובלנות עד סוף החג על מנת לדרוש בשירות .
היום כאשר יצרתי קשר עם חברת תמי 4 על מנת שישלחו לביתי עוד היום טכנאי נתקלתי בשירות מזלזל ואטום מצד הנציגה , היא כלל לא הקשיבה לדברי ושלא לדבר חזרה על דברייה בצורה מנוטונית , לאחר שאחראית יצרה עימי קשר הסתבר כי לא די בכך שהמכיר אינו בשימוש,השיש שלי מוצף במיים , אני לא יוכלה לנתק את המכשיר מהצינורית של המיים היות והטכנאי התחבר ישירות לברז המיים הראשי!!!!!!!
וזאת במקום להתחבר לנקודה עצמאית.
כל נסיונותי ל הסביר לאחראית את המצוקה העלו חרס .
אין ספק שנפלתי על אוזנים ערלות , התיאום המיידי שקיבלתי מהם הוא ליום שלישי , כלומר שבוע מיום התקלה !!!!
ממש תעודת עניות .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שליחת טכנאי עוד היום ופיצוי הולם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|