פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4 לא מוכרת חלקי חילוף כנדרש בחוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי ביום 3/10/10 לחברה בבקשה לרכוש חלק שנשבר. המוקדן ששמו חן שמח לעזור ואמר כי החלק שתארתי נקרא "צינור קוורץ" ומחירו 91 ש"ח. אבל, וכאן ההפתעה, תמי 4 אינה מוכנה למכור את החלק להרכבה עצמית אלא רוצה לחייבני בביקור של טכנאי בעלות של 240 או 250 ש"ח. ההסבר הוא: "החברה אינה יכולה לקחת אחריות ללא ביקור טכנאי". למותר לציין כי לא עזרה הצעתי לשחררם מאחריות. יש כאן אי עמידה חוק המחייב יצרנים ויבואנים למכור חלקי חילוף וכן לעמידה בחוק שאינו מתיר התניית שרות בשרות אחר.
מבקש לרכוש את החלק ולא להתנות זאת בביקור טכנאי.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
לצערי אין אנו מצליחים להעלות את פרטי הלקוח מנתונים אלו.
בכל מקרה חברת תמי 4 מוכרת כל חלק לבקשת הלקוח. יחד עם זאת ישנם חלקים (חלק אשר בא במגע עם מים או חלק חשמלי) שהתקנתו כרוכה בידע טכני .
כל שנאמר הוא שחברת תמי 4 לא תוכל לתת אחריות על חלק אותו הלקוח מתקין לבד וכי לאחר בחינת החלק בחנות האחריות תהיה על הלקוח .
החזרת החלק אפשרית רק במידה והחלק ארוז באריזה הרמטית וחדשה.
אנו מזמינים את הלקוח בשנית לרכוש את החלק אותו רוצה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה