פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות ששילמתי על פילטרים - לא קיבלתי אותם ולא אקבל עד שיבררו מי אשם על פשלה שהחברה ביצעה(ולא מעניין אותי שהם טוענים שאלו ההפצות שאיתם הם עובדים)- לבינתיים המים לא טעימים ואני תקועה עם מכשירהבר היקר שרכשתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט היינו בחול וכשחזרנו , לאחר מספר ימים שכנתי אמרה לי שהיא ראתה בפתח דלתי קופסא מתמי 4 ולאחר מספר ימים לא ראתה את הקופסה. פניתי לתמי 4 , ביודעי שאכן אני אמורה בימים אלו להחליף פילטרים. לטענתם ישנה חתימה על המשלוח. הסברתי להם ששהינו בחול ואף אחד לא היה בדירה והוכחתי להם שזו לא החתימה שלי וחתמתי על מסמך לבקשתם שאכן לא קיבלתי את המוצר(את החיוב הם ביצעו כבר חודש שעבר). לבינתיים טעם המים לא נעים , ופנייתי לא מטופלת- למרות שזו אשמתם שהשאירו את החבילה מבלי שמישהו יחתום, אני - הלקוח סובל. אני רוצה לקבל פילטרים אך עד שהם לא יבררו את הבעיה עם ההפצות ולאן בדיוק נעלמה החבילה אני לא מקבלת את הפילטרים.ואצלי כמובן המים לא טעימים - אני מנסה לדבר איתם אך אין להם מושג היכן העניין עומד, מבטיחים לי שיחזרו ולא חוזרים -הטיפול בי מביש ומבזה!
מים ללא פילטר - המכשיר שלי של תמי 4 אינו יכול לקבל פילטר של חברה אחרת - אני תלויה בהם לחלוטין. סוג הנזק :
שישלחו אליי את הפילטרים ובמקביל יחקרו מה היה- אני שילמתי על מוצר ולא קיבלתי אותו. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה