פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המכשיר מוציא מים לא ראויים לשתייה - החברה לא מסכימה לטפל נושא התלונה:
דפנר אלון שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי כשנה או יותר, המכשיר התחיל להוציא מים לא ראויים לשתייה. ממש גורמים לתחושת בחילה.
היגיע טכנאי, החליף פילטר, זה לא עוזר - אי אפשר לשתות את המים וחזרנו לסחוב שישיות הביתה.
הברז שאליו מחובר המכשיר מוציא מים "רגילים" כך שדי ברור לנו שהבעיה היא במכשיר.
התקשרנו (שוב) ונציג השרות בטלפון לא הסכים לטפל בבעייה, ואמר לנו להזמין מעבדה לבדיקת איכות המים (על חשבוננו כמובן) כי תמי-4 לא בודקים את איכות המים (תשובה קצת מוזרה לחברה שזה עיסוקה).
דרך-אגב: לא הבנתי מה יקרה אם (וכאשר) המעבדה תגיד שהמים לא טובים.
כרגע המצב תקוע. התמי-4 עומד כאבן שאין לה הופכין, ואנחנו משלמים גם לתמי-4 וגם למי-עדן על שישיות של בקבוקי מים מינרלים ל-5 נפשות.
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר - יתכן שהבעיה בצנרת או בפילטר החיצוני? פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
בעת פנייתנו ללקוחה נמסר כי הלקוחה ביצעה הדברה בביתה ומרגע זה החלה לחשוש מאיכות המים. ניתן ללקוחה הסבר כי המערכת ההידראולית הווה אומר צרנת המים ומיכלי המים הינם אטומים ולכן חומר זה אינו יכול לחדור למי השתייה . בנוסף עוד הוסבר כי טכנאי הגיע וביצע החלפת מסנן כך שגם הספק הקטן ביותר נעלם.בנוסף הפנינו את הלקוחה למדיבר אשר ביצע את ההדברה על מנת לקבל מידע על סוג החומר בו השתמש ותופעות הלוואי האפשריות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה