|
|
|
|
|
|
מכשיר חדש ולא תקין אין סיבה שהקונה יסכים להשאירו. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי את המכשיר החדש לפני חצי שנה בערך כבר מהימים הראשונים היו תקלות חוזרות. אין סיבה שאני אשאר עם מכשיר פגום . התגובה של החברה לתת לי אחריות לחצי שנה נוספת . תגידו זה נשמע הגיוני ? מה אני אעשה עם המכשיר החדש והמקולקל לאחר תקופה זו.
שרות הטלפוני גרוע ומתנשא.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|