פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונות חוזרות ונישנות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי השנה 2010 שידרגתי מכשיר תמי 4 במבצע שפורסם על ידם, מהבירזון הקטן על יד הכיור (15 שנה) ל- מכשיר מתקדם פרימו (הכי חדש) במחיר של 3,000 ש"ח (בערך, החוזה לא בידי).
מאז המכשיר החדש, היו לי חרקים שנבעו מחום שפולט המכשיר, והסתובבו על המכשיר, אמרו לי לרסס את המטבח . יש לציין שעד שהגיע המכשיר לא היו לי ולא חרק אחד, ויש בבית מכשירים נוספים כמו מקרר, מיקרו וכו' שפולטים חום ואליהם לא היגיעו חרקים. אחר כך התקלקל המכשיר, לא יצאו מים מהמכשיר (נשארנו בלי מים ובלי ברז) . אחרי כשבועיים - שלושה הגיע טכנאי להגיד שאי אפשר לתקן צריך להחליף המכשיר, אחרי שבוע החליפו לי מכשיר, למכשיר חדש, כשהצבע של הפנל פגוע, וצריך להחליפו, חיכינו עוד שבועיים, בנתיים התקלקל הלחצן שמוציא מים וצריך עכשיו לתקן גם אותו וגם את הפנל. היום 10.10.10 צילצלו לומר שהפנל עוד לא הגיע מכיוון שכך לא יגיע הטכנאי גם לטפל בלחצן. בקיצור עייפתי.
שרות גרוע, מכשיר גרוע. - אל תקנו . חפשו אצל המתחרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוחה לשמחתנו הלקוחה קיבלה את הצעתנו והודתה על סיום הטיפול לשביעות רצונה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה