פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ומכשיר שאינו עובד כלל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו בחודש אפריל את המכשיר ומאז ספין מתמשך של תקלות מידי חודש.
כמובן כפי שציינו באתר כל פניה לוקח בממוצע יומיים שלושה עד שחוזרים אלייך ואז מתאמים תיקון לבעוד 7 ימי עסקים.
מגיע טכנאי דוחה באופן קבוע אותו אחד חוצפן, שמתנהג בצורה בוטה, מתקשר בשעות לא שעות הכל כדי שיתאים לו ללוז האישי שלו.
מחליף כל מיני חלקים ואף לא מוכן להגיד מה.
וכעבור יומיים שוב המכשיר מקולקל.
רכשתי את המכשיר כי לבניי משפחתי יש את המכשיר כבר שנים ומרוצים.
אך ברגע שקנית מכשיר והוא פגום אף אחד לא מוכן להחליף אותו ואתה נשאר עם מכשיר פגום, לא שמיש כאבן שאין לה הופכין.
מצריך פנייה לערכאות משפטיות.
עלבון, בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר ופיצוי. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה