פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה ושירות של חברת תמי4!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים חוייבתי באופן פתאומי על ידי חברת תמי4 בסכום של כ580 ש"ח.
כאשר התקשרי לשאול מה פשר החיוב הסבירו במחלקת שירות הלקוות שפעם בשנה צריך להחליף את נורת המסנן והמסנן עצמו. לא התווכחתי ושאלתי מתי אני צריך
לקבל את המוצר וענו לי שתוך כמה ימים.הסברתי להם שעברתי דירה וראוי היה שיבדקו קודם לפני שהם שולחים את המוצר שהכל תקין ונענתי בתשובה שהם מבינים
יתקנו את הכתובת ושהם ידאגו שהמוצר יגיע אליי הביתה.
מאז אני ובעלי ניסינו ליצור קשר מספר פעמים,עד שהואילו בטובם לחזור אלינו ציינו שהם מטפלים ושיגיע שליח אלינו הביתה עם המוצרים כל זה אחרי חודש מיום החיוב...שוב לא התווכחנו ובאמת לאחר מספר ימים קיבלנו אך להפתעתנו רק את המסנן ולא את מנורת הU.V.שוב ניסינו ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של תמי4 וכמובן רק אחרי מספר ניסיונות ליצור קשר חזרו אלינו והבטיחו שלנו שהייתה
טעות והם שולחים את מסנן הU.V ושהמסנן יגיע תוך מספר ימים,עוד נאמר כי
יתכן שיהיה עיקוב קל בגלל החג (סוכות) אבל המסנן יגיע ושהם מצרים על הטעות....
נכון להיום עדיין לא הגיעה מנורת הUV המיוחלת ומספר ניסיות לקבל מענה ממחלקת שירות הלקוחות של תמי4 עלו בתוהו...מקווה שבעזרתכם נוכל סוף סוף לתקן את
שירות הלקוחות הביזיוני הזה מצד תמי4!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה מינימלי!!!! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוחה מיידית נשלחה חבילה בדואר אקספרס.
תגובה:
התנצלנו בפני הלקוחה . בנוסף הוענק ללקוחה דמי משלוח ללא חיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה