פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה של מסנן ומנורה הביתה, טיפול לקוי של תמי 4 בתלונה... נושא התלונה:
בן אהרון נאוה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזה כחודש אני אמורה לקבל מסנן ומנורה ולא מצליחה לקבל. המכשיר שלי מושבת כרגע ואני עוברת סאגה שלמה עם נציגי תמי 4 ודואר שליחים. דואר שליחים טוענים שהם ביקרו אצלי מספר פעמים ולא הייתי - לא היה ולא נברא, בפעם היחידה שתיאמו איתי ישבתי לחכות בבית ביום שישי בוקר שלם ואף אחד לא הגיע. אני גרה במרכז תל אביב, 17 שנה באותה כתובת ובאותו טלפון !!!! . בתחילת השבוע הם תיאמו איתי שוב ליום חמישי אבל לתמי 4 הם הודיעו שקיבלתי את החבילה ביום א' אחה"צ (הגענו הביתה רק בשעות הערב המאוחרות....אין אף אחד אחר בבית...)
הקיצר סיפורי אלף לילה ולילה , בשבועיים האחרונים לבד ספרתי 8 שיחות עם נציגי תמי 4 אשר כולם היו נחמדים, לבביים, מלאי אמפתיה... כמעט כולם נשבעו שהם לא ינוחו עד לפתרון הבעיה ושום דבר לא קרה. הבוקר נשברתי וצרחתי על מוקדנית בשם נופר שנשבעה שתפתור את הבעיה וכמובן שנעלמה.......
1. אין אפשרות להגיע למישהו בכיר יותר ממוקדן בשום צורה שהיא.
2. למה בתמי 4 לא מבינים שאותנו הצרכנים לא מעניינות הבעיות שלהם עם דואר שליחים - אני הלקוח של תמי 4 ולא של דואר שליחים . אנא, שידאגו לספק לי את המסנן והמנורה ואחכ שיתדיינו עם הדואר.
3. כמובן שחוייבתי כספית עבור המשלוח לא הגיע....
אנא, מבקשת את עזרתכם בנדון אני עם ילדה קטנה בבית ומכשיר מושבת כי גם המסנן וגם המנורה לא בתוקף. תודה !!!
תסכול, עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה