פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ללקוח תמי 4 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שכתבתי ב - 13/09/10 ומאחר ולא קיבלתי התייחסות שלחתי תזכורת ב 0 05/10/10 ועדיין לא קיבלתי התייחסות.

רכשתי תמי 4 לפני כחודשיים וחצי. יש לציין שיומיים לאחר התקנת המכשיר אצלי בבית, נאלצתי להזמין טכנאי מאחר והמכשיר צפצף ולא הוציא מים קרים.

הטכנאי שהגיע אלי הסביר לנו כיצד לאפס את המכשיר במידה וזה קורה שוב... וזה אכן קרה עוד פעמים רבות, לא הזמנו אתכם אלא איפסנו את המכשיר, כפי שהוסבר לנו.

ביום שלישי 31.08.10 כאשר לחצנו על כפתור המים הקרים, היה רעש "כאילו" יוצאים מים אך הם לא יצאו. לאחר כמה שניות גילינו שהם, יצאו אך לא מהפייה, אלא מלמטה והרצפה התמלאה במים.

ניסינו להתקשר אלכם, אך התברר שאתם עובדים רק עד 17:00.

למחרת (ערב ראש השנה) התקשרתי אליכם ב – 08:00 בבוקר והתברר לי שהמועד הקרוב ביותר הוא ביום רביעי. אמרתי לנציג שלא הגיוני שאני צריכה לחכות שבוע שלם עד שמגיע אלי טכנאי

מאחר ויש לי 4 ילדים (בניהם תינוק) והם הסיבה לזה שקניתי את התמי 4. הובטח לי שהטכנאי יגיע אלי ביום ראשון (לאחר החג) ב – 13:30-15:30. מועד זה לא התאים לי אך מאחר וחשוב היה לי שהטכנאי יגיע

בעלי נאלץ לחכות בבית. בשעה 13:58 התקשרו אלי ממוקד הטכנאים (נציגה בשם שירה) והודיעו לי שקרתה תקלה לאוטו של הטכנאי ולכן נאלץ בכל זאת לחכות עד יום רביעי בבוקר (שימו לב שהתקשרו בשעה כזו שכבר חיכינו בבית).

כששאלתי מדוע לא אוכל לקבל שירות ביום שני (אלא רק ברביעי) נאמר לי שהטכנאים לא באזור שלי, אלא רק בימים מסוימים. נראה לי שאם קרתה לכם תקלה מן הראוי שתשנו את מסלול הטכנאים,

וגם אם הם לא אמורים להגיע לאזור שלי בימי שני, יש לעשות מאמץ ולתת שירות שלא מן המניין. הנציגה (גל) אמרה לי שהיא מבינה ולאחר התייעצות עם נציג בכיר, אמרה לי שאני אקבל עוד 3 חודשי אחריות (כמספר הימים הנוספים שאני אמורה להמתין לטכנאי). הדבר לא משנה את העובדה ששוב בעלי יצטרך לחכות בבית לטכנאי ולבזבז שעות עבודה – מי אמור לשלם על זה ? הלקוח ?



אני רואה את השתלשלות העניינים בחומרה ואני חושבת שאתם כחברה גדולה צריכים לתת את השירות הטוב ביותר (אולי יש צורך בטכנאים נוספים...)

בנוסף, אנא שלחו לי מכתב עם תאריך תום האחריות, על מנת שהנושא יהיה ברור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה