פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פניה לחברה עקב תקלה במכשיר תמי 4 שנמצא בביתי מספר חודשים בלבד. נקבע לי טכנאי ליום שלישי האחרון. השעה היחידה שהייתה זמינה הייתה אמצע היום אחרת הייתי צריכה לחכות עוד מספר ימים ללא מים קרים.
הסכמתי וכמובן דאגתי שיהיה מישהו בבית בשין השעות שנקבעו.

הגיע יום שלישי - הטכנאי לא טרח להגיע. בפניה אל החברה נטען כי הוא התקשר ומאחר שהייתי בשיחה ממתינה הוא לא בא. בלי להשאיר הודעה. אז ביקשתי לפחות שיגיעו בדחיפות באותו היום או למחרת. הבטיחו לי שתוך שעה שעתיים יחזרו אלי ובנתיים רשמו אותי ליום שישי בשעה שאינני יכולה (וגם לא מקובל עלי להיות עוד 3 ימים בלי מיים לאחר שטכנאי לא הגיע).
24 שעות חלפו אין תשובה בסוף התקשרו לשאול מה אני רוצה לעשות עם התאום של יום שישי, קודם אין להם כונה להגיע?....

שעתיים חיכו לכם באמצע היום בבית, לא טרחתם להגיע. לא ביקשתי פיצוי ואפילו לא התנצלות לא ביקשתי אבל לפחות תגיעו בדחיפות לתקן. במקום זה קיבלתי יחס מזלזל ופקידים מתנשאים.
אתם מוכנים לקנות ממני את המכשיר בחזרה אולי? אתן לכם הנחה, הוא מגיע בלי שרות....

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
ללקוחה תוטם טכנאי 19/10 בין השעות 13.30 עד 15.30.
הטכנאי הגיע למקום ולא היה איש בבית הטכנאי ניסה ליצור קשר בנייד המעודכן אך לצערנו הלקוחה הייתה בממתינה.
הטכנאי המתין למעלה מ15 דקות אל ללא מענה.
עקב שאר תיאומי הטכנאי נאלץ הטכנאי לעזוב את המקום.
תואם טכנאי מחדש אשר הגיע ופתר את התקלה.
התנצלנו בפני הלקוחה על אי הנעימות
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה