פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצוענות של עובדי תמי4 וגזילת כסף מלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי ברז מים מתמי4, באוגוסט החלטתי לשדרג את המכשיר ורכשתי מכשיר FAMILY. במעמד הקניה, ווידאתי עם נציגת המכירות כי היא מבטלת את שרות החלפים של הברז. הנציגה הופתעה מהשאלה ואמרה כי זה בור שאם אני מחליפה מכשיר אני לא מתכוונת להשתמש במכשיר קודם ולכן אין לי צטרך בחלפים.
בוצעה התקנה של המכשיר החדש בתחילת ספטמבר, לאחר יומיים הופיעה הודעה על תקלה במים החמים. התקשרתי להודיע על התקלה ותיאמו לי החלפת מכשיר תוך שבוע וחצי שבועיים (לא זוכרת בדיוק). ביקשתי להקדים כי יש לי תינוק בבית ורכשתי מכשיר כדי להקל עליי בלילות עם הרתחת קומקומי מים ונאמר לי שזהו התאריך הראשון הפנוי. אז המתנתי.
לפני שבוע קיבלתי בתיבת הדואר חלפים לברז וחשבונית ע"ס 407 ש"ח.
(אנחנו גרים בקיבוץ והחבילה נשלחה לתא דואר הפרטי שלנו, כך שלא הייתה לי אפשרות לסרב לקבל את החבילה בדואר).
בתאריך 28.10.2010 התקשרתי לעדכן כי קיבלתי חבילה בטעות ואני מבקשת שיזכו אותי בשל הטעות במשלוח. הנציגה הבטיחה לחזור אליי תוך מספר דקות.
משלא חזרה אליי כפי שהבטיחה, יצרתי שוב קשר אחה"צ עם שרות הלקוחות שוחחתי עם נציגה נוספת שהבטיחה שיחזרו אליי ביום שישי.
המתנתי עד היום לטלפון מהנציגות המיומנות של תמי4 ואז יצרתי קשר והבנתי כי הנושא עדיין לא טופל.
אני דורשת שמשהו יגיע לאסוף את החבילה ושהחיוב לא יופיע לי בחיוב החודשי של הוויזה בתאריך 10.11.2010 !!!
כספי סוג הנזק :
זיכויי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה סוכם כי נבצע שירות הבא לי נחזיר את החבילה ונזכה את הלקוחה עד לתאריך 10/11/2010. הלקוחה קיבלה את הפתרון. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה