פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל ארוך ומייגע של חברת תמי 4 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4 לפני כ- חצי שנה .
רכשתי את המכשיר בעקבות כך שנולד לי תינוק קטן והמליצו לי עליהם שזה מאוד יעיל וחשוב כשיש תינוק בבית. ( וזה אכן כך).
מאז, 3 פעמים המכשיר התקלקל וכדי לפתור את הבעיה חייב היה להגיע אליי טכנאי...
בפעם הראשונה חיכיתי 3 ימים עד שהוא הגיע. ללא מים... נאלצתי ללכת לרכוש מים בסופר וקומקום חשמלי מכיוון שזרקתי את הקודם שהיה לי כי חשבתי שיש לי על מי לסמוך...

בפעם השניה הוא התקלקל בשעה 5 ורבע והשירות של תמי 4 עובד רק עד 5 אז נאלצתי לחכות למחרת בבוקר ואז בשיא חוצפתם הם קבעו לי טכנאי לעוד 4 ימים...
כעסתי, רטחתי, זעמתי, התחננתי אפילו... ביקשתי לדבר עם מי שיכול לעזור לי... חזרה אליי "מנהלת ש. הלקוחות" שמסרה לי את אותן פרטים שהנציגה שלה מסרה ואמרה שהיא מבינה אותי אבל לצערה אין לה איך לעזור לי מלבד לשים אותי ברשימת המתנה שאם יתפנה משהו הם יתקשרו אליי... ברור שאף אחד לא התקשר והם באו רק לאחר 4 ימים...

אתמול בערב, שוב המכשיר התקלקל עם אותה תקלה שמצריכה טכנאי...
התקשרתי היום בבוקר רותחת... ביקשתי שיבואו להביא לי מכשיר חדש כי זה לא מוצא חן בעיני ולא נראה לי תקין שמכשיר כביוכול חדש מתקלקל 3 פעמים עם בעיה שמצריכה טכנאי... ומה עוד שאני צריכה לחכות כל כך הרבה זמן.
לא רק שהנציגה אמרה שאין לה כל אפשרות להחליף לי את המכשיר אלא רק לשלוח טכנאי... המועד הכי קרוב שלה זה יום ראשון הקרוב..
אני מזכירה שמתאמול בעות הערב אין לי מים... (רביעי) כל חמישי, כל שישי אין באפשרותם להגיע...

לצערי שילמתי להם הכל במזומן... ככה שאין לי כל אפשרות לאיים עליהם...
ואני בידיים כבולה שלהם.
אם יש מישהו שיכול להמליץ לי על משהו זריז ויעיל אני אשמח...

סיוון
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר בתאריך 02/03/2010.
בתאריך 31/5/2010 פנתה עקב תקלה במכשיר ותואם טכנאי לתאריך 2/6/2010 (יומיים מרגע פנייתה).
בתאריך 16/8/2010 פנתה הלקוחה עקב תקלה שונה ותואם טכנאי לתאריך 19/8/2010 וזאת עקב עומס שהיה בתקופה זו.
בתאריך 18/11/2010 (יום חמישי) פנתה הלקוחה עקב תקלה ונמסר לה תיאום ליום א 21/11/2011. נציגת פניות הציבור פנתה ללקוחה והתנצלה על תחושתה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה