תקלות חוזרות במכשיר תמי 4 family |
נושא התלונה: |
שמע שולי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 21 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מכשיר תמי 4 family בחודש מרץ 2010, לאחר כ-3 חודשים התקלקל המכשיר ( במוצאי שבת) ונותרנו ללא מים קרים. מיד נכנסנו לאתר וביקשנו שיחזור אלינו נציג, בבוקר התקשרנו למחלקת שירות, עקב עומס פניות, השארנו הודעה בבקשה שיחזרו אלינו גם אני וגם בן זוגי. מבחינתנו, שום נציג לא הצליח לחזור אלינו. לקראת השעה 18:00 בערב נזכרנו שעדיין לא חזרו אלינו, לכן התקשרנו שוב למחלקת שירות וכמובן שאיחרנו את המועד לאותו היום (מחלקת שירות לא עובדת בשעות אלו). בבוקר שלמחרת (יום שני) התקשרנו למוקד ולאחר המתנה ארוכה מאוד ענה לנו נציג שירות ותיאם טכנאי ליום המחרת. לנו לא היו מים קרים ממוצאי שבת ועד ליום שלישי בצהריים משום שהשירות שלהם לא עמד בעומס הפניות והתקלות. לאחר כחודשיים, בחודש ספטמבר, שוב פעם המכשיר התקלקל ולא היו מים קרים. זה היה בתקופת החגים ועד שהגיע נציג לקח יותר משבוע שלם, ביקשתי שוב פעם פיצוי על עוגמת הנפש, זמן המתנה ארוך מאוד בטלפון על מנת להשיג נציג שירות. שוב פעם שוחחתי ארוכות עם מנהל והפיצוי היחידי שנתן לי היה שובר זוגי לכוס קפה עם עוגה (שעדיין לא מימשתי) אשר מבחינתי לא מהווה פיצוי כלל!
היום, לאחר כחודש וחצי קמתי בבוקר ומהמכשיר נוזל מים על השיש והרצפה, ניסיתי לבדוק בחוברת תקלות אך ללא הועיל, המים זורמים וחבל על כל טיפה, נאלצתי לסגור את המכשיר לגמרי. אין לנו מים קרים וגם לא חמים.
המכשיר שברשותי לא תקין כלל, וכאמור, התקלקל 3 פעמים בתוך 8 חודשים.
עלות המכשיר ואחזקתו יקרים מאוד ולא מתאימים למוצר שהחברה מוכרת, משום שמתקלקל כל שני וחמישי.
|
כספי- יקר מאוד ולא מתאים לעלות |
סוג הנזק : |
שיחליפו למכשיר חדש או שיקחו את המכשיר מביתי ואקבל החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|