פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות והתעלמות מוחלטת מהלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 23/12 פנה אלי נציג מכירות בהצעה לשדרג את המכשיר שברשותי. מהשיחה שלי איתו הבנתי שהשדרוג עולה 30 שח והסכמתי.
בתאריך 26/12 הגיעה המכשיר יחד עם החשבונית ובה ראיתי שהחיוב הוא 99 ש"ח לחודש. מייד הרמתי טלפון אל שירות הלקוחות ושם נאמר לי שעלות השדרוג היא 99 ש"ח לחודש.
אני מצד שני אמרתי שלא כך הבנתי מהשיחה שלי עם נציג המכירות ואני מבקש לשמוע את ההקלטה של השיחה שלנו
רק בתאריך 30/12 לאחר שכל יום התקשרתי וביקשתי תשובות חזר נציג המכירות אבי ללא תשובה כמובן ואמר שיחזור אלי מייד עם ההקלטה.
כמובן הוא לא חזר ושוב לאחר שהתקשרתי יום אחרי יום חזר אלי בתאריך 3/01 כמובן ללא ההקלטות ושוב אמר לי שיחזור אלי וכמובן עד היום(05/01) לא חזר
מיואש מרמת השירות וההתייחסות הגרועה ביותר שנתקלתי אליה בכול חיי
החלטתי שכנראה לא אזכה לשמוע את ההקלטה ואני רוצה לבטל את העסקה ושוב נאמר לי יחזרו אלי ושוב אף אחד לא מתקשר
לא יאמן שחברה מפגינה רמת זלזול כזו גבוהה והתעלמות מוחלטת ללקוחות שלה.
בנוסף לאחר שפתחתי את חשבון הבנק שלי נדהמתי לגלות שבמקום לחייב אותי 99 ש"ח בחודש יש חיוב בודד של 3600 שח בחודש הקרוב.
עלבון,עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה