|
|
|
|
|
|
החזר כספי לא לשביעות רצוני |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לתמי 4 יש שני מוצרי : פרימו ו-family בר.
מכיוון שאין חנות שאפשר ללכת לראות בה את המוצרים הגעתי להסכם עם החברה שאני אשלם על פרימו (היקר) ובמידה ולא אהיה מרוצה ואקנה family יחזירו לי את ההפרש. בדיוק כך היה, אך ההחזר לא הוחזר לי.
בהתחלה חייבו אותי פעמיים על שני המכשירים.
לאחר אינספור תלונות זיכו אותי על פרימו.
הבעיה שהזיכוי על פרימו בגיע חודשיים לאחר החיוב על פרימו.
הקניה נעשתה בארבעה תשלומים ולכן גם הזיכוי על פרימו מסתיים חודשיים לאחר שהתחיל החיוב שלו.
אני לא מבין למה החברה לא יכולה לזכות אותי במיידי על הכסף שכבר לקחה לי!
תלןונות בפקסים נפלו על אוזניים ערלות.
|
ו |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|