פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שרות שלא הותקן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/11/2010 הגיע לביתי מתקין של תמי 4 כדי להתקין את המתקן. המתקין לא התקין את מתקן המים עקב איזושהי בעיה טכנית (לא הייתה הכנה לברז). המתקין לקח את המכשיר ויצא מביתי. באותו הרגע התקשרתי לתמי 4 וביקשתי לבטל את העסקה. הנציגה לקחה את הפרטים ואמרה שתחזור אליי. באותו השבוע התקשרתי 4 פעמים נוספות, יום אחר יום וכל הזמן שמעתי הבטחות שיחזרו אליי. כמובן, אף אחד לא חזר אליי. בפעם החמישית שהתקשרתי, ביקשתי לשוחח עם מנהל. הבטיחו לי שמנהל יחזור אליי וגם אז אף אחד לא חזר אליי.
בחודש דצמבר קיבלתי חיוב על שרות תמי 4 שבכלל לא הותקן אצלי. צלצתי שוב לחברה כדי לברר את העניין. הבטיחו לו שוב שיחזרו אליי ויזכו אתי.
בחודש ינואר קיבלתי חיוב שני על תמי 4 ואז התקשרתי שוב לברר לגבי הזיכוי. הנציג שרות אמר שעקב טעות שלהם, לא אישרו את הזיכוי ואני אמורה לראות אותו בחודש הבא.
בחודש ינואר, אני מקבלת חיוב שלישי על מכשיר שלעולם לא הותק אצלי בבית. בנוסף אני רואה זיכוי על החודש הראשון שחוייבתי.
התקשרתי שוב לתמי 4 לשאול למה לא ביטלו את העסקה, נציגת שרות אמרה שלא הצליחו לבטל את העסקה ולכן 36 חודשים אני אמורה לראות חיוב/זיכוי על השרות!
הנציגה הפנתה אותי לחברת אשראי כדי שדרכם אני אבטל את העסקה.
אין בכוונתי לטרוח ולפנות לחברות אחרות עקב טעות של חברת תמי 4 .
החברה לא עומדת בהבטחותיה והשרות של נציגיה מאוד לקוי.
אני מאוד מקווה לקבל תגובה לפנייה שלי מפניות הציבור של החברה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה