פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במעמד המכירה ושירות לקוי נושא התלונה:
בן זכרי סיון וחיים שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
תמי 4
מחלקת פניות הציבור

הטעיית לקוח במעמד המכירה ושירות לקוי.

1. בתאריך ה15/08/2010 ביצעתי עסקת רכישה של מכשיר תמי 4 טלפונית, מול נציגה בשם דנה.
2. חשוב לציין, כי פניתי אליכם בעקבות פרסום בחוברת life style המפרסם מבצע שלכם – רכישת מכשיר תמי 4 בעלות 62 ₪ לחודש למשך 36 תשלומים שווים.
3. בעקבות מבצע זה פניתי אל חברתכם, הוסבר לי ע"י נציגת המכירות כי המבצע מיועד ללקוחות life style וכי עליי להציג את השובר. הסברתי לנציגה כי אין בידי את השובר מאחר ובאותה תקופה עברתי דירה וכן ילדתי את ביתי הבכורה ולא היה באפשרותי לחפש את השובר. דנה טענה כי היא תבדוק את הדברים עם מנהל בכיר (האם ניתן לממש את ההטבה ללא השובר).
4. לאחר מס' ימים פנתה אליי דנה שוב, בטענה כי קיבלה אישור ממנהלה והיא יכולה לבצע לי את עסקת הרכישה בעלות 62 ₪ למשך 36 חודשים ללא השובר.
5. שמחתי על כך ואכן ביצעתי את העסקה.
6. מיותר לציין כי עד היום על אף בקשתי לא קיבלתי חוזה המציין את פרטי ההסכם.
7. לאחר מס' ימים פניתם אליי בטענה כי אין את הצבע הנבחר ולכן חל עיכוב באספקה ואף מנהל מטעמכם אמר כי יישלח לי 2 בקבוקים לילדים ללא חיוב.
8. לאחר כחודש, קיבלתי את חיוב האשראי שלי והתברר לי כי איני מחויבת בסכום הנכון אלא בסכום של 73 ₪ למשך 36 חודשים.
9. פניתי אל חברתכם מאז מס' פעמיים, שוחחתי עם מס' נציגים שכל אחד מהם טען כי יבדוק את הנושא ויחזור אליי – ואף אחד לא חזר אליי.
10. בנוסף, פניתי אליכם דרך האתר (צור קשר) ולצערי, אף אחד מטעמכם לא חזר אליי.
11. היום, ראיתי חיוב נוסף מטעמכם ע"ס 234 ₪ , לא ברור לי מהו החיוב, אף אחד מטעמכם לא שוחח איתי והסביר לי מהו החיוב.
12. לסיכום, אבקש לתקן את החיוב החודשי לסכום של 62 ₪ למשך 36 חודשים במקום החיוב שבוצע, כמו כן אבקש לבטל במיידית את החיוב של ה234 ₪ שחויב חשבוני.
13. מיותר לציין כי אם נושאים אלא לא יטופלו בתוך שבוע, אפנה לערכאות משפטיות.

בברכה,
סיון סקלי בן זכרי
ת.ז 065950578
טלפון: 050-5852070
077-3227022
העתק:
המועצה לצרכנות

כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי ע"ס 234 ש"ח וכן זיכוי ע"ס 407 ש"ח בעסקת תשלומים שבוצעה. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
בתאריך 15/8/2010 הלקוחה רכשה מכשיר מסוג תמי בר.
למרות ששלקוחה לא היה שובר הוחלט כמחווה של רצון טוב להעניק באופן חריג את ההטבה. הסכום בו חוייבה הלקוחה הינו הסכום ללקוח שרכש במחיר ההטבה. השיחה הושמעה ללקוחה.
לגבי נושא חיוב המסנן הוסבר ללקוחה עלויות החלפת החלפים והוצעו מסלולי שירות נוספים.בכל מקרה במידה והלקוחה תחילט לבטל את המשלוח של המסנן חברת תמי 4 תזכה עבור החיוב של המסנן תוך 30 יום. כרגע הלקוחה ביקשה לחשוב על האפשריות הנוספות ותחליט בהתאם.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה