פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תמי 4 לא תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברשותי מכשיר תמי בר family שהותקן בביתי לפני כחצי שנה, לפני כחודש התלוננתי על כך שהמים אינם רתוחים, אני שותה קפה שחור ולכן המים צריכים להיות רותחים ולהגיע לדרגה של 98 מעלות כפי שכוייל המכשיר. נאמר לי שתשלח קפסולה לניקוי המכשיר וכך יתכן שהבעיה תיפטר. עשינו את הטיפול אך המים עדיין לא הגיעו לדרגת הרתחה סבירה(היה לי תמי 4 מדגם ישן כך שיש לי אפשרות השוואה ומעולם לא באתי בתלונות מסוג זה עד היום).נשלח אלי טכנאי שהחליף מספר חלקים אך המים עדיין לא רותחים.כאשר בקשתי שוב בדיקה נאמר לי שמנהל ידבר אתי כי הטכנאי עשה את מה שצריך ואין מה לעשות יותר. המנהל התקשר אלי וכבר מנימת דיבורו הראשונית ומאופן הצגת הדברים על ידו שאין מה לעשות נעשה הכל ע"י הטכנאי והטמפרטורה מגיעה לאחר מזיגה ל92 מעלות דבר שלא נאמר בפרסום של תמי 4 כמו כן, הוא הציע לי לחמם את הכוס לפני המזיגה כך שהמים ישארו חמים. נציג החברה לא נתן לי להסביר את מהות הבעיה ולהוסיף שגם טמפרטורת המים הקרים אינה 4 מעלות כפי שצריך להיות במכשיר, המים בברז קרים יותר. המכשיר מסרב להרתיח את המים שוב לאחר מזיגת מספר כוסות ומודיע שההרתחה הסתיימה וכאשר מוזגים המים פושרים. נציג השירות סיים את השיחה בכך שאין מה לעשות זה המצב וכך הוא ישאר. אם כך אני נותרתי עם מכשיר שעליו אני עדיין משלמת ללא קבלת תמורה מלאה על התשלום. אני לא נהנית מקפה שחור רתוח כפי שהיה לי במכשיר הישן. אין לי שום מניע להתלונן סתם המכשיר חדש אך הוא לא תקין והייתי מצפה מחברה כמו תמי 4 להתייחס בצורה יותר הוגנת ללקוחותיה הותיקים וגם לחדשים אם רוצים לשמר לקוחות. עליי לציין כי עד לשידרוג למכשיר החדש הייתי לקוחה מרוצה של תמי 4 ואף הבאתי להם לקוחות חדשים. לסיום אני רק מבקשת לקבל מכשיר שמרתיח ומקרר את המים כפי שהחברה מפרסמת ולהמשיך להיות לקוחה מרוצה ואם אינם יכולים לעמוד בכך אבקש את כספי חזרה ולהתנתק מהחברה כי אני לא מקבלת תמורה עם מכשיר פגום.(דבר שנציג החברה לא העלה על דעתו כי ייתכן והמכשיר פגום)
בתודה מראש
רות
כספי סוג הנזק :
אבקש להחליף לי את המכשיר או להחזיר לי את כספי באם אין אפשרות לתיקון או החלפה. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה