פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ומזלזל בלקוח !!!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאמי יש בר תמי 4 Family. לפני מספר חודשים התגלו בתוכו נמלים רבות והחברה שלחה אדם שירסס אותן. לאחר מכן התגלתה אבנית רבה במים החמים הנראית בצורה ברורה בעין רגילה. איכות ירודה ביותר. החברה שלחה מספר פעמים חלקי חילוף שונים אך ללא הועיל. טכנאי שביקר ביום ו' האחרון ראה את חומרת הבעיה אך סירב לקחת את המכשיר בטענה שאין זה בסמכותו. כבר שבועות רבים שאמי (בת למעלה מ 70) מרתיחה מים חמים לשתיה על הגז כיון שהמים במכשיר אינם ראויים. היא מותשת וחסרת אונים אל מול סירוב החברה להחליף את המכשיר למרות תמימות הדעים לגבי התקלה. בכל התקופה הזו הוראת הקבע ממשיכה לרדת.
החלפת תמי בר family פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
ללקוחה מכשיר משנת 2008. לפני כחודשיים הלקוחה פנתה עקב תקלה במכשיר נשלח טכנאי שאיתר את התקלה. במקום נמצא כי ישנם מזיקים בקרבת המכשיר והטכנאי הודיע והראה זאת ללקוחה על מנת לבצע הדברה מקצועית.
הלקוחה פנתה בחודש פברואר ומסרה כי בוצעה הדברה אך עדיין יש תקלה. נשלח טכנאי איתר את התקלה ורצה לבצע החלפת מיכל מים חדש הלקוחה סירבה לתיקון. יצרנו עימה קשר והצענו מספר פתרונות נוספים וכמובן שזכות התיקון עומדת לה.
תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה