פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'וקים במכשיר, שרות לקוי ואי נכונות להחליף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני פנסיונרית ואלמנה, רכשתי מכשיר תמי 4 לפני כשנתיים ולאורך כל התקופה היו בעיות של נזילות ואבנית רבה במכשיר. בעקבות תלונות חוזרות ונשנות, הגיע טכנאי של החברה ופתח את המכשיר. לתדהמתי, היו במכשיר עשרות ג'וקים (וגם ביצים... ממש דוחה לחשוב שאני שותה מהמים האלה). הטכנאי סרב לגעת במכשיר ונתן לי טלפון של מדביר שעובד עם החברה.. לדברי הטכנאי זו בעייה ידועה (אף שבשיחה טלפונית עם החברה נטען שלא ידוע להם שום דבר בנושא). התקשרתי והוא הגיע להדברה (שעלתה לא מעט כסף שאני שילמתי).. לאחר מכן הנזילות המשיכו ולפתע המים הפכו להיות גם שמנוניים. הגעתי למצב שאני נגעלת מהמכשיר ולא מסוגלת לחשוב על לשתות ממנו. ניתקתי את המכשיר מהחשמל והתחלתי לקנות מים מינרלים בבקבוקים. התקשרתי לחברה וביקשתי להחליף את המכשיר או להפסיק את השרות (ואת הוראת הקבע החודשית שאני עדיין משלמת) אך עמדת החברה היא שאינם מוכנים להחליף אלא רק לתקן... כאמור אני לא יכולה פסיכולגית לגעת במכשיר כך שאני משלמת על שרות שאני לא מקבלת (ואחרי עוגמת נפש רבה)... אני מבקשת בכל לשון של בקשה לקחת את המכשיר הדוחה הזה ממני ולהחליפו במכשיר אחר או להפסיק את ההתקשרות ולא להמשיך לגבות ממני כסף לחינם.

תודה
אתי

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה