פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, יחס מזלזל ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש האחרון הגיע אליי טכנאי 3 פעמים על מנת לתקן תקלה במים החמים בתמי 4. המכשיר מוציא מים עם ריח מסריח וחריף מאוד. בפעמיים הראשונות הגיע אותו טכנאי שהחלף את המיכל של המים החמים, אך ללא הועיל נשאר עדיין ריח. לטכנאי הייתה עוד חוצפה להגיד שאנחנו לא מבינים בטעם של המים. רק חבל שכל בר חוש ריח יכול להבחין בסירחון שנדף מהמים. בפעם השלישית הגיע טכנאי אחר שהחליף חלק שמסננן את האבנית והוסיף עוד סנן, אך במקום ריח ניהיו מים עכורים. שירות גרוע ויחס מזלזל בכל השיחות. הבטיחו שיחזרו ולא חזרו. הפסד של 3 ימי עבודה ותשובות מטופשות
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח נושא תלונתו ואופי התקלה. נמצא פתרון לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה