פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4 גונבי הכספים לפי שיטת המצליח ...... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של תמי 4 מעל שנתיים כאשר "המסלול " שלי איתם הוא כביכול כל חצי שנה מסנן וכל שנהמנורה מסלול זה אמור להתבצע בתיאום של החברה איתי באם אני מעונינת ומאשרת את קבלת הסנן/מנורה/מסנן.
תחילת החודש פנו אלי מחברת השליחיות של תמי 4 להתריא בי כי עברה חצי שנה ועלי להחליף סנן ואני סירבת את קבלת הסנן מכיון שלפי מיטב זכרוני הסנן הוחלף לפני שלושה חודש ים ולא לפני חצי שנה וכך נירשם ולפי בקשתי משלוח הסנן לא הגיע אלי.
לקראת סוף החודש אני רואה חיוב מתמי ארבע על סך של 260שח' ,
פניתי למוקד שלהם בשאלה מדוע גבו ממני כספים והם כתגובה טענו כי אכן סירבתי למשלוח אך חברת המשלוחים שלהם דיברה איתי והם לא מתואמים מול הגביה של תמי ארבע לכן תחילה הם גובים ממני כפי שהם יודעים שהם צריכים לעשות כי זה המסלול וזאת מבלי לוודא מול חברת השליחיות כי סירבתי בעצם לקבלת המשלוח ולאחר מכן חברת השליחויות שולחת את רשימת הסירובים ורק לאחר מכן את מזכים את חשבוני .
אם זה לא מספיק ביקשתי ממנה מיידית לזכות את החיוב שלא בצדק והיא כתגובה אמרה לי שהיא מעבירה את קריאתי למוקד והם יחזרו אלי רק לאחר 3 ימים אני עדיין ממתינה לשיחה שלהם ולהחזר הכספי שניגבה במירמה מחשבוני .
לסיום תמי 4 חברה בהחלט לא אמינה ומאכזבת עם שירות לא יעיל וממש לא מועיל
לכל מי שחושב לרכוש תמי 4 שיחשוב על כך בשנית .
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
סמדר משה מנהלת פניות ה שם ותפקיד:
הלקוחה נמצאת במסגרת מסלול שירות משנת 2008 בו מקבלת אחת לחצי שנה סנן ואחת לשנה מנורה ע"פ תאריכי ההחלפה הקבועים למכשירה.
לקוחה סירבה לקבל את המשלוח האחרון עקב אי הבנה שנוצרה בקשר לתנאי מסלול השירות.
תגובה:
בעקבות פניית הלקוחה שוחחה עמה נציגת קשרי לקוחות ומסרה כי תדאג לזכותה כמו כן הוצעו לה אלטרנטיבות שונות למסלולי שירות לבחירתה.
לקוחה אישרה כי פנייתה מטופלת לשביעות רצונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה