פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו טכנאי ונאמר לנו לחכות בין השעות 13:30 לבין השעה 15:30 בשעה 13:20 מתקשר הטכנאי ומודיע שהוא אצלנו בבית. אמרתי לו שאשתי צריכה להגיע ושלא יסע כי מכשיר התמי 4 מושבת לחלוטין ואנחנו עם ילדים קטנים בבית בשעה 13:40 אשתי הגיע לבית והטכנאי כבר לא היה .התקשרתי לחברה ומסרו לי שהטכנאי נסע והשירות הבא יהיה רק בעוד יומיים .חשוב לעדכן חברת תמי 4 גובה כול חודש 50 שח עבור ביטוח המכשיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השירות פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
. שם ותפקיד:
טכנאי הגיע לבית הלקוח בשעה שנקבעה מראש אולם הלקוח לא היה בבית.
נציג פניות הציבור שוחח עם הלקוח, הסביר כי ניתן לקבל התראה טלפונית לפני הגעתו של הטכנאי.
הלקוח הבין ותואם מועד חדש לשביעות רצונו.
תגובה:
*תואם מועד חדש לשביעות רצונו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה