|
|
|
|
|
|
שירות גרוע מאוד ומזלזל פשוט עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
נגאוקר אדם |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר דרך ישראכרט שעלותו 2290 וחייבו אותי 2960
התלוננתתי לחברה תמי 4 לפחות 9 פעמים אך נתקלתי בשירות מזעזע ,וגרוע מאוד למרות כל זה שילמתי את הסכום הנדרש אך לא קיבלתי עדין את המכשיר והנציגיםעם היחסי האנוש הגרועים ביותר חשוב לציין אינם מעברים אותי למישהו סמכותי יותר כדי שנוכל לפתור את הבעיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לדבר עם האחראי החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
"שוחחנו עם הלקוח, הוסברו תנאי התשלום בעסקה שביצע ושעליו לפנות למועדון הלקוחות דרכו רכש את המכשיר על מנת לקבל את ההטבה שניתנה לו.
הוסבר כי המקרה ילווה עד לסיום טיפול לשביעות רצונו."
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|