פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'וקים במיני בר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ינואר 2011 הייתי בקשר הדוק עם מחלקת השרות ושרות לקוחות של חברת תמי4 לאחר שבמתקן פמילי שברשותי התגלתה תקלה באחד הכרטיסים בנוסף לג'וקים שהתרבו במכשיר וסביבתו. הטכנאי שבא לתקן סירב לבצע תיקון בגלל הג'וקים
לאחר דין ודברים ארוך תמי 4 עדיין סירבו לטפל בתקלה שכאמור הינה בתחום אחריות - כרטיס אלקטרוני
לאחר דין ודברים ארוך שוכנעתי להחליף המכשיר שברשותי שכאמור היה במסגרת אחריות שכוסתה ע"י רכישה סדירה של פילטרים ומנורת. הובטח לי שאמנם זה מכשיר משופץ אך למעשה במצב חדיש "מהניילונים".
המכשיר שסופק בתאריך 6 לפברואר 2011 בתמורת 800 שקל ושהובטח לי שהוא "מניילונים" התברר בדיעבד שהוא בעצם העביר אלי את הג'וקים של מישהו אח.
פניתי לתמי 4 בדרישה לבטל מיידית את החיוב ע"ס 800 שקל וכן החיוב החודשי עבור פילטרים, מנורות ומה לא שחוייבתי.
תמי4 הסכימו רק להפסיק את החיוב החודשי על סך 59 שח לפילטרים אך לא להחזיר את ה-800 שקל עבור מכשיר העומד אצלי כאבן שאין לה הופכין.
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ניתן הסבר ללקוחה כי הג'וקים במכשיר שלה מגיעים מסביבת המטבח וכי המכשיר לא "מייצר" ג'וקים.
עוד הוסבר כי על מנת למנוע הישנות התופעה עליה לבצע הדברה יסודית בסביבת המטבח.
הלקוחה הבינה כי לחברה אין אחריות על הנושא ורכשה מכשיר מחודש.
לצערנו הלקוחה לא בצעה הדברה והתופעה חזרה על עצמה בשנית.
לאור בקשתה סוכם עימה כי המכשיר שיש ברשותה יוחזר לחברה וכי ייעצרו החיובים בעבורו.
המקרה הסתיים לשביעות רצון הלקוחה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה