פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעילות לא חוקית של החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
למרות שהודעתי שאיני רוצה לקבל יותר שרות, אחריות וחלקים מהחברה ( תמי 4) הם ממשיכים לגבות דרך כרטיס אשראי שהם שמרו את הפרטים שלו, כסף, אני מבטל, והם ממשיכם ...
נכון שכול פעם אני מקבל חזרה את הכסף דרך חברת כרטיסי האשראי, אך זה המון טירחה, עצבים וזמן.
המחירים שלהם מופקעים והם בונים את המכשיר בצורה שלא ניתן להשתמש בסננים חלופיים יותר זולים, כלומר, לדעתי כלל לא כדאי להתחיל איתם!
זמן, עצבים סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח, הסברנו כי החיוב היה על פי בקשתו מנציגי השירות מלפני כשנה. אולם לבקשתו החיוב הנוכחי בוטל.
הסברנו על מחירי החלפים ועל אפשרויות מסלולי השירות השונים היכולים להתאים לצרכי הלקוח.
הלקוח הודה על הטיפול.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה