פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה ייצוגית נגד תמי 4 על מכירת מכשירי פרימו חדשים לא תקינים נושא התלונה:
טל ערן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה על תמי 4: קנינו לפני פחות משלושה חודשים בר מים חדש פרימו של תמי 4, מהשבוע הראשון גילינו תקלה שלא ניתן למלא יותר משני בקבוקים של ליטר וחצי ברציפות כי המכשיר מפסיק לעבוד, התקשרנו לתמיכה והם הסבירו לנו שיש לנתק את המכשיר מהחשמל ולשלוף את מנורת הUV החוצה וכך עשינו במשך חודשיים עד שבשבוע שעבר ערכנו מסיבה בבית ומילאנו 4 בקבוקים והמכשיר הפסיק לעבוד, התקשרנו לתמיכה ושלחו טכנאי, אתמול הוא הגיע ואמר שהמכשיר לא תקין ויש להחליף לו כרטיס אלקטרוני, הבנתי ממנו שזו בעיה נפוצה בפרימו החדש והוא סיפר לי שעכשיו הוא חוזר מלקוח בגדרה שהוא החליף לו את אותו כרטיס, אמרנו לו שקנינו מכשיר חדש שאמור לשרת אותנו במשך שנים רבות עם התחייבות לתמי 4 ולכן אנו מבקשים שיחליפו אותו במכשיר חדש ותקין במקום שיפרקו את המכשיר שלנו בבית וישפצו אותו. פנו אלי משירות הלקוחות שלהם ואמרו שאי אפשר להחליף את המכשיר אלא רק לשפץ אותו.
לא מקובל עלינו שקנינו את מכשיר הדגל של תמי 4 במחיר כפול ממכשירים דומים שקיימים בשוק ועוד אנחנו מחוייבים לשנים רבות אצלהם לקנות פילטר כל חצי שנה ומנורה כל שנה והמכשיר החדש לגמריי לא תקין ולא מוכנים להחליפו באחר שאמור לשרת אותנו במשך שנים רבות...
אנחנו שוקלים להגיש תביעה ייצוגית בעניין כי לדעתנו יש מספר רב של מכשירים חדשים לגמרי שנמכרים ללקוחות והם לא תקינים.
מכירת מכשיר חדש לא תקין סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוח שוקף תהליך העבודה של טכנאי החברה ובטיפולם במכשירים במישור הטכני עד כדי פתרון.
נמצא הפתרון ההולם לשביעות רצונו של הלקוח שהודה על ההחלטה ומסר כי בסך הכל נהנה מאוד מהמכשיר ומהשירות שחווה מנציגי השירות.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה