פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אורלי סחייק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4 מהחברה. גבו ממני פעמיים עבור המכשיר משני כרטיסי אשראי שונים, בטענה שנציגת המכירות בטעות הקישה פעמיים. כדי לקבל את כספי חזרה נאלצתי להתקשר שבועיים שלמים במשך יום יום , כמה פעמים ביום "ולהתחנן" שיחזירו את כספי. בכל פעם נאמר לי ע"י מוקדן אחר שאזוכה דרך חברת האשראי. חברת האשראי קיבלה את הודעת הביטול והזיכוי רק לאחר שבועיים שטרטרו, הכעיסו והבטיחו הבטחות שווא . אני מאד מקווה שהשיחות מוקלטות בדיוק כמו שהובטח... שהרי כל מלה כאן תהא מיותרת.
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה, התנצלנו על המקרה. הוסבר כי המקרה אירע בעקבות שינוי פרטי התשלום שהוזנו בהזמנה המקורית לאחר שכבר חויב אמצעי התשלום הראשון.
לאחר שהתברר העניין פעלנו לזיכוי חברת האשראי באופן מהיר ככל שניתן.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה