פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא הוגנת של חברת תמי 4 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יוני נתניהו 1 ג' ת.ד 602 אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני פסח 2010 רכשנו מכשיר תמי 4- ואנשי המכירות הטובים שכנעו אותנו ברכישה. כשהמסר הכללי היה שבשנה הראשונה מקבלים רכיבים מחב' תמי 4 בחינם, ולאחר מכן עלינו לשאת בעלות זניחה אחת לתקופה.
אכן השתמשנו במכשיר, אפילו המלצנו לחברים לרכוש, אמא שלי אף רכשה מכשיר לביתה הכל טוב ויפה.
ב2011 בסביבות פסח האחרון, הגיע לביתנו שליח עם קופסא מתמי 4, ללא שום חשבונית, מכתב או הבהרה. אני מדגישה שכלום לא היה מצורף לקופסא, בעלי פתח אותה ראה שיש שם מסנן ומנורה. חשבנו כי מדובר בשירות המתקבל מהחברה, בעלי בזמנו הפנוי החליף את הרכיבים.
אולם כשקיבלנו את פירוט הרכישות בכרטיס האשראי גילינו לתדהמתנו כי חברת תמי 4 לקחה לנו 533 ש"ח מהחשבון מבלי שאף אחד מאיתנו אישר, ידע על הרכישה. התקשרנו לחברת האשראי וביקשנו לתקן את הטעות.

במקביל שוחחנו שעות עם נציגות שירות שונות, והסברנו כי לא קיבלנו שום חשבונית, מכתב או הודעה על כך ולכן אנו לא מוכנים לשאת בעלות.
לאחרונה קיבלנו מכתב בקשה להסדר חוב לאחר שביזבזנו שעות בשיחות מול חברה שלא מבינה מה זה לאבד לקוח טוב.( מלקוח שמגייס לחברה לקוחות ללקוח שמהיום עושה בדיוק את ההיפך)הנציגות אמרו שיכול להיות שהחשבונית "הלכה לאיבוד" אז מדוע אנחנו צריכים לשאת בטעות?
אני במקרה בשמירת הריון וזה אומר שההכנסה שלנו הצטמצמה ל 40 אחוז ממה שהיתה קודם, אבל בלי קשר לזה לדרוש מלקוח כסף בצורה כזו זה פשוט חוסר גילוי נאות. אם היינו יודעים שמדובר בהוצאה כזו היינו מחזירים את המסננים לתמי 4. עדיף לקנות בקבוקי מיים...ולנתק את המכשיר.
בכל מקרה התחושה מאוד קשה שלא מקשיבים, מותר ורצוי למכור ללקוחות אבל יש לבצע זאת בדרך הגונה ומקובלת. אנו מרגישם שפשוט נגרמה לנו עוגמת נפש מכל עניין זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבקש מהחברה לשאת בעלות של הטעות שלה. לבקש להתנהל בגילוי נאות בהמשך, ואני חושבת שמגיע לנו פיצוי על כל השעות שביזבזנו על אוזניים ערלות. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוחותינו מקבלים פירוט מלא עם רכישת המכשיר הכולל הסבר על תחזוקת המכשיר, במסגרת מסלול השירות אליו הצטרף קיבל הלקוח בספטמבר 2010 חלפים וחויב בגינם . בעקבות פניית הלקוח אלינו עם המשלוח השני שוקף ללקוח מסלול השירות אליו הצטרף כמו כן ניתן פתרון למשלוח הספציפי והוצעו אלטרנטיבות. לקוח מסר כי יחזור לעדכן אותנו עם קבלת ההחלטה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה