פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר - למנוי עיסקי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחיים לא נתקלתי בכזה שירות גרוע ועוד למנוי עיסקי שברשותו מס' רב של מכשירים , ואף רכישת מכשיר יוקרתי מסוג פרימו רק לפני חודשיים.
היום במשך 3 שעות ביליתי בטלפון בשביל לקבל מסנן למכשיר הפרימו . וזאת לאחר סחבת של חודש וחצי באותו נושא.
פניתי הבוקר לקבל את השירות לעסק ואף הקלתי על חברתכם ושלחתי שליח לאסוף את המסנן , שאלתי אם יש צורך לשלם והייתי מוכנה גם לתת כרטיס אשראי מראש על האיסוף . הנציגה הראשונה אמרה אין בעיה ואפילו ציינה שניתן לאסוף את המכשיר ללא עלות מהמרכז שלכם באור יהודה . שאלתי עם צריך מס' הזמנה והיא מסרה שהיא תחזור אליי עוד חצי שעה לאישור סופי.
עברה שעה ללא תשובה התקשרתי שוב וענתה לי מישהי אחרת אשר אמרה שיש חוב ואין אפשרות לקבל המסנן , הסברתי לה ששלשום התקשרו אלייך מהנח"ש של תמי 4 והוכחתי להם שיצא שיק בדואר לפני כמה ימים אף שלחתי לך את עותק השיק והיא אישרה שאין בעיה והיא מסירה את החסימה לשירות. ואז הנציגה שוב אומרת אני אחזור אלייך (כל זה מלווה בהמתנות רבות מעל 10 דקות) השליח שלי מגיע למקום לאיסוף המסנן ומסרבים לתת לו. אני מתקשרת שוב (עוד המתנות ..) והנציגה החדשה שעונה אומרת שאין אפשרות לספק את המסנן , אני נותנת לה כרטיס אשראי ועדיין היא לא מוכנה לספק !!!! גועל נפש, הפסדתי חצי יום עבודה בלרדוף אחריכם ומסכת עינויים של המתנות רבות והצגת המקרה מחדש בפני כל אחת מהנציגות תתביישו לכם , אבל לנג'ס לנו באופן קבוע על שדרוג מכשירים חדשים אתם יודעים יופי לעשות באופן רצוף על חודש.... ממש בדיחה!!!!! ואיך פתרנו את הבעיה ... הנציג ששלחתי שילם מכיסו הפרטי !!!! ממש בדיחה
ברגע זה אנו שוקלים להחזיר לכם את כל המכשירים המצויים אצלנו
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוחה קיבלה במסגרת מסלול השירות אליו הצטרפה סנן בחודש מרץ, לקוחה ביקשה על פי שיקול דעתה להחליף שוב סנן בחודש מאי למרות שהחלפה אמורה להתבצע בחודש ספטמבר.
שוקף ללקוחה כי עדין לא נסגר נושא הגבייה על הסכם השירות אליו צורפה. לקוחה שלחה נציג מטעמה למרכז השירות על מנת לאסוף סנן, אולם משלא ניתן היה להוציא עד להסדרת תשלום על חשבונית , הלקוח שילם במזומן בעבור סנן.
בשיחה עם היחידה לפניות הציבור שוקף ללקוחה זמני החלפת החלפים ובוצע סנכון להחלפה הבאה. שיחה הסתיימה לשביעות רצונה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה