פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של תמי 4 כבר 5 שנים ולא התלוננתי עליהם אף פעם אבל הפעם זה ממש מעצבן!
אתמול ה26.5.11 התקשרתי לתמי4 ענה לי נציג בשם אלון. סיפרתי לו שלפני שבוע ביקשתי שיבוא טכנאי כי המקשים של התמי4 המשפחתי קשים, הטכנאי אכן הגיע והחליף. מה שקרה זה שהשעון שבתצוגה הקטין עצמו לגודל מילימטר1! אומנם אין לי תקלה עם המים אבל 5 שנים הייתי רגילה לשעון בגודל קריא על המכשיר ופתאום הוא ממש פיצי. הנציג הסביר לי גם היום וגם אתמול שאין מה לעשות וגם שאל 3 אנשים מעליו ונאמר לו שזה הצג החדש ואין להם את הישן ולא יהיה הוגן לשים לי צג מקולקל מלקוח אחר. ביקשתי פיצוי אחר בצורת הנחה על הסנן או הנורית העתידיים גם באופן חד פעמי ונענתי בשלילה. אני חושבת שזה משהו שהורגלתי אליו והוא איננו, זה לא פייר לא לפצות לקוח על משהו שנלקח ממנו ללא ידיעה לפני כן. בשביל מה לשים שעון בגודל מילימטר 1? אז אל תשימו בכלל! הרי זה ברור שזה באג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
למצוא עבורי צג חדש עם שעון גדול ולחצנים רכים. או לזכותי על חלקי חילוף בקניה הקרובה. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
נוצר שוב קשר עם הלקוחה לצורך הדרכה טלפונית לסידור השעון כפי שהיה קודם הטיפול במכשיר, ביקשה שישוחחו עמה בשעות אחר הצהריים, הנציג קבע כי יצור עמה קשר על מנת להדריך אותה בטיפול בשעון. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה