פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא ידיעת הלקוח ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2010 הזמנתי מתקן תמי 4 משפחתי ונאמר לי ע"י המתקין בזמן ההתקנה (וגם בעת ההזמנה שנעשתה טלפונית מול נציג שרות) שפעם בחצי שנה ופעם בשנה צריך להחליף חלקים, אך אין בחובתי. למרות זאת החודש הופיע בדלת ביתי בשעה 22:00 בלילה שאני לבד בביתי עם תינוק שליח של חברת שליחויות עם חלקים של תמי 4. אף אחד לא יצר עימי קשר למרות שהנציג שבצעתי את ההזמנה הטלפונית הבהיר לי שהחברה יוצרת קשר כאשר מגיע הזמן להחליף חלקים , אך זה לא נעשה ואדם זר הופיע על סף דלתי בלילה !!!!! , סרבתי לקבל את החלקים ולא חתמתי על שום מסמך. ועכשיו אני רואה חיוב בכרטיס האשראי שלי ע"ס 234 ש"ח בשיא החוצפה ופשוט אני רותחת מכעס על ההפקרות הזאת שמעיזים לחייב אותי על דבר שבכלל לא רצית ולא הודיעו לי על החיוב.
אני דורשת במיידי להחזיר לי את הכסף ולנתק כול קשר עם החברה תמי 4 .
כספי סוג הנזק :
לקבל זיכוי מלא בסך של 234 ש"ח בתוספת ריבית והצמדה על החיוב שלא כדין. ופיצוי על עוגמת הנפש . פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה התנצלנו על אי הנעימות שנוצרה, שוקף ללקוחה מסלול השירות אליו הצטרפה הוסבר כי כחלק משקיפות והוגנות מלאה אל מול לקוחותינו אנו שולחים הודעה לפני חיוב במייל או בדואר לקוחה מסרה כי לא קיבלה, הנושא יבדק, הוצעה מחווה שירותית על מנת להמתיק את החוויה, לקוחה מסרה כי תחשוב על כך ותחזור אלינו תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה