פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ללא פיתרון נושא התלונה:
אלמגור אלון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני יהיה קצר וקולע
כלקוח נאמן שנים לתמי 4 ברצוני לקבל שירות ופתרון לבעיית טיפטוף לאחר 4 פעמים ביקור טכנאי בזמן כל כך קצר......
עלבון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח, ניתן הסבר מקיף על תפקוד המכשיר ועל תפקיד מגש הכוסות המתקפל בהעברת הטיפות לקולט הטיפות המובנה במכשיר לצורך כך.
הוצעו ללקוח מספר פתרונות.
הלקוח הודה על הטיפול וביקש לשקול את הדברים.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה