|
|
|
|
|
|
לא מקבל חלפים במסגרת השירות והאחריות בתשלום למרות שאומרים שהם שולחים |
נושא התלונה: |
בן חמו יוסי |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני אמור לקבל כל חצי שנה סנן ונורה פעם בשנה
היו אמורים לשלוח בפרואר ולא שלחו מאחר ושמתי לב רק בחודש מאי שלא החלפתי כבר הרבה זמן סנן ומנורה ואני משלם כל חודש כ 70 שקלים התקשרתי אליהם והם טענו שהם שלחו שפברואר ומשום מה המשלוח חזר הם לא ניסו לשלוח שוב ולא התקשרו בכל אופן הבטיחו לשלוח מיידית. אני כבר חודש וחצי איתם בטלפונים ועדיין לא קיבלתי את החלפים כל הזמן הם מצטערים והם אומרים שהם שולחים מייד
צריך לברוח מחברה כזאת גרועה
לא להתקרב - תזהרו !!!
|
שירות גרוע ונזק כספי ששולם |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
עם חזרתנו ללקוח התברר כי קיבל את החלפים .
שיקפנו כי התהליך נבדק אל מול שליחי הדואר אתם הממשק.
לקוח קיבל מחווה שירותית לשביעות רצונו.
צר לנו על העיכוב שחל בקבלת החבילה , אנו פועלים כל העת לשיפור השירות ללקוח. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|