|
|
|
|
|
|
תלונות מרובות, כתוצאה מכך החלפה לתמי פמלי. |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נשלחו עליכם ממני כבר 4 תלונות ועוד כמה טלפונית . לא קבלתי מכם שום כלום.
התמי החדש הוא רמיה. תקלות ללא סוף . הבקשה היא לתת לי פמלי.ואני מתעקשת על כך.
|
ועצבים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שוחחנו עם הלקוחה שיקפנו עבודת הטכנאים לגבי כל תלונה על תפקוד המכשיר וכי יש ביכולתנו לתת מענה לתופעות טכניות במכשירים, נמצא ללקוחה פתרון לגבי המכשיר לשביעות רצונה |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|