פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מביש במכשיר חדש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ -7 חודשים שדרגתי מכשיר תמי 4 מדגם family שהיה ברשותי למעלה מ-3 שנים עם 0 תקלות ובהמלצת נציגת השרות שדרגתי למכשיר מדגם primo . לצערי במשך החודש וחצי האחרונים חוזרת תקלה ואין באפשרותי להנות ממים קרים וכשמתקשרים לשירות הלקוחות השירות שנקבע הוא בדר"כ כעבור מספר ימים, גם כאשר ברור להם שהתקלה היא אותה תקלה אינם מוכנים לבוא לקראת הלקוח ולזמן לי טכנאי בכיר בזמן קצר גם כשנקבע זמן הגעת הטכנאי בעבר לפי שעות מסוימות שום קשר בין השעות למציאות לא היה הטכנאי התקשר וקבע עובדה שהוא מגיע בשעה מסוימת מאחר והוא נמצא בסביבה עד שעה מסוימת , לא נראה לי שחברה שמכבדת את עצמה אמורה לתת שירות לקוי כזה מה עוד שמכשיר הprimo שלהם אמור להיות מכשיר איכותי ולצערי השיקו מכשיר לקוי ואינם מוכנים לעמוד מאחורי התקלות ואף מזלזלים בלקוח ונותנים לו בימי הקיץ החמים להשאר מספר ימים ללא מים קרים , אבקש את טיפולכם בדחיפות

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה , שוקף זמני הגעת טכנאי החברה למקרים שונים.
תואם ללקוחה טכנאי כבר להיום על מנת לפתור את התקלה, לשביעות רצונה המלא.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה