מכשיר חדש לא תקין ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
השבוע רכשנו מכשיר פרימו חדש. בבוקר לאחר קבלת המכשיר, לחצן המים הקרים הפסיק לפעול. במוקד הנחו אותי טלפונית לנתק מהחשמל ולהוציא את נורת ה- UV זה עזר ללחיצה אחת של מים ושוב - הלחצן הפסיק לעבוד.
ביקשתי שיגיע טכנאי והוא אכן הגיע למחרת. הוא אמר שמשהו בכרטיס לא בסדר ושעליו לפרק את המכשיר כדי לתקן. מכיוון שמדובר במכשיר חדש, התעקשתי שיחליפו לי מכשיר למכשיר תקין ותיאמו לי החלפת מכשיר ליום למחרת. למחרת המתנתי למכשיר, התקשרתי פעמיים לוודא שאכן הוא אמור להגיע, אך הוא לא הגיע. כשיצרתי קשר עם החברה, נאמר לי שבשל טעות לא הגיע אלי המכשיר החדש. ביקשתי לתאם שוב, אך הפעם לשעות שנוח לי, כדי שלא להפסיד שעות עבודה, אך זה לא היה אפשרי. ביקשו שאמתין עד יום ראשון (שבוע מרכישת המכשיר). אמרתי שאיני מוכנה להמתין ושאם לא ניתן לספק לי מכשיר לפני סוף השבוע אני מבקשת להחזיר אותו. נאמר לי שמנהל ייצור עמי קשר. מכיוון שלא יצרו עמי קשר התקשרתי למחרת שוב כדי לדבר עם מנהל. נאמר לי שמנהל יחזור אלי תוך 48 שעות מפנייתי הראשונה, כלומר ביום ראשון. אני המומה מהעובדה שסופק לי מכשיר יקר לא תקין, ששלוש פעמים המתנתי בביתי לטכנאי ושלאחר שבוע עדיין לא נמצא לי פתרון הולם ומהיר ולא טורחים לחזור אלי מיידית.
|
החזרה של המכשיר או החלפה בתוספת פיצוי הולם על עוגמת נפש ואובדן זמן עבודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|