פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
יערי עופר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.6 הציעו לנו מחב' תמי 4 להחליף את המכשיר הישן בחדש הקרוי "פרימו" ואף תיאמו לנו התקנה מהירה ביום ה' 16.6
בשעות הבוקר הגיע טכנאי שהחליף את המכשיר. הטכנאי רק עזב וכבר המכשיר לא עבד.צלצלתי ובקשתי שיחזור (כאמור השעה היתה בסביבות 10 , נענתי כי הוא לא יחזור אלא רק מחר(יום ו' 17.6) , ביקשתי לדבר עם מנהל, התשובה היתה
מנהל חוזר רק אחרי 48 שעות.
ביום ו' 17.6 הגיע טכנאי בדק את המכשיר החדש שלא עבד אפילו דקה, הודיע "שהמכשיר תקול" ויש להחליפו באחר ,ואף הוסיף כי ישתדלו שההחלפה
תתבצע באותו יום.כמובן שלא בוצע דבר. לא עזרו כל בקשותי הטלפוניות. נציגת השרות הודיעה כי ישתדלו לשלוח טכנאי עם מכשיר אחר ביום א' ה19.6
בשיחה היום מול נציג שרות הובהר לי כי לא יגיע אלי טכנאי אלא רק מחר, למה?
כי אין היום טכנאים פנויים. הסברתי כי מחר לא יהיה איש בבית, אין בעיה השיב הנציג נבוא ביום שלישי.
לסיכום : היה לי בבית מכשיר ישן עובד וטוב. קיבלתי מכשיר שלא עבד אפילו דקה,
אני אהיה 5 ימים בלי מים חמים או קרים במטבח, למור לציין כי מנהל לא חזר אלי עד לדקה זו.
בזבוז ימי עבודה סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר עובד עוד היום,לחילופין החזרת המכשיר הישן, פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז ימי עבודה. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח, התנצלנו על זמן ההמתנה, נמסר כי יגיע מתקין עוד היום להחלפת המכשיר. לקוח הודה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה