|
|
|
|
|
|
רמאות!!!! נמסר לנו שהעסקה כוללת פילטרים ועכשיו הם טוענים שלא! |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר חיזור ארוך מאוד מצד אנשי המכירות של תמי 4 הסכמנו לעבור אליהם רק לאחר שהבטיחו לנו שהמחיר שנשלם יהיה זהה לזה של נביעות היינו 64 ש"ח למכשיר כולל אחריות ופילטרים ל 3 שנים. בפועל לאחר חצי שנה התקשרו אלינו וביקשו להכניס אותנו למסגרת של חוזה שירות שיעלה יותר מ 800 ש"ח למכשיר בודד.
כשאמרתי שהדבר לא יתכן ושהובטח לנו שהמחיר הנ"ל כלול בעסקה שבה רכשנו 4 מכשירים וביקשתי לשמוע את הקלטת השיחות כפי שהתבצעו עם 3 גורמים שונים בחברתנו טרם אישור המעבר מנביעות לתמי 4 וכל השלושה טוענים שווידאו שאכן הפיטרים כלולים במחיר העסקה, נאמר לי שלא ניתן לאתר את הקלטת השיחות שלנו. בפועל - כרגע אנחנו שבויים בידי תמי 4 שכן אין אפשרות ביטול לעסקה, והמים שאנו שותים כרגע לא מסוננים מאחר ואנו לא מקבלים פילטרים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הלקוחה הוסבר כתב ההזמנה המצורף למכשיר בו מתוארים תנאי העסקה אותה רכשה. במקביל הוצעו ללקוח הצעות למסלולי שירות למכשיריה. לקוח קיבלה את ההצעה. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|