פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות!!!! נמסר לנו שהעסקה כוללת פילטרים ועכשיו הם טוענים שלא! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חיזור ארוך מאוד מצד אנשי המכירות של תמי 4 הסכמנו לעבור אליהם רק לאחר שהבטיחו לנו שהמחיר שנשלם יהיה זהה לזה של נביעות היינו 64 ש"ח למכשיר כולל אחריות ופילטרים ל 3 שנים. בפועל לאחר חצי שנה התקשרו אלינו וביקשו להכניס אותנו למסגרת של חוזה שירות שיעלה יותר מ 800 ש"ח למכשיר בודד.
כשאמרתי שהדבר לא יתכן ושהובטח לנו שהמחיר הנ"ל כלול בעסקה שבה רכשנו 4 מכשירים וביקשתי לשמוע את הקלטת השיחות כפי שהתבצעו עם 3 גורמים שונים בחברתנו טרם אישור המעבר מנביעות לתמי 4 וכל השלושה טוענים שווידאו שאכן הפיטרים כלולים במחיר העסקה, נאמר לי שלא ניתן לאתר את הקלטת השיחות שלנו. בפועל - כרגע אנחנו שבויים בידי תמי 4 שכן אין אפשרות ביטול לעסקה, והמים שאנו שותים כרגע לא מסוננים מאחר ואנו לא מקבלים פילטרים.
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה הוסבר כתב ההזמנה המצורף למכשיר בו מתוארים תנאי העסקה אותה רכשה. במקביל הוצעו ללקוח הצעות למסלולי שירות למכשיריה. לקוח קיבלה את ההצעה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה