פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת ללא טיפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' יוני נתניהו 1ג' אזה"ת אור יהודה, 60376 כתובת:
תיאור הבעיה:
אכן בתאריך 19/6/11 הגיע טכנאי ללא תיאום שלי עם שום גורם. הטכנאי התקשר אלי ישירות ושאל אם אפשר להגיע, כמובן שלא סירבתי, הטכנאי עמל וטרח והחליף מס' חלקים ואכן היו לי מים קרים ,אך מה לעשות אחרי יומיים התקלה חזרה.באותו היום דיבר איתי נציג שרות לקוחות בכיר(כך לפחות הציג את עצמו)והבטיח שהוא לא ירפה עד אשר אהיה מרוצה. לצערי כשהתקשרתי היום להודיע על התקלה לא יכולתי לדבר עימו ,ולמרות שהובטח לי טיפול מהיר לא זכיתי לקבל צלצול מחב' תמי 4 .מכאן אפשר להסיק שתגובת החברה אינה משקפת את המציאות לצערי,נהפוך הוא אנו הצרכנים נאלצים לקבל יחס לא מקצועי הן במישור הטכני והן במתן השירות . ולכן לא נותר לי אלא לבטל את חיוב כרטיס האשראי.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
היום שוחח עם הלקוחה נציג מטעמנו וטיפל בפנייתה לשביעות רצונה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה