תקלה חוזרת ללא טיפול |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' יוני נתניהו 1ג' אזה"ת אור יהודה, 60376 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אכן בתאריך 19/6/11 הגיע טכנאי ללא תיאום שלי עם שום גורם. הטכנאי התקשר אלי ישירות ושאל אם אפשר להגיע, כמובן שלא סירבתי, הטכנאי עמל וטרח והחליף מס' חלקים ואכן היו לי מים קרים ,אך מה לעשות אחרי יומיים התקלה חזרה.באותו היום דיבר איתי נציג שרות לקוחות בכיר(כך לפחות הציג את עצמו)והבטיח שהוא לא ירפה עד אשר אהיה מרוצה. לצערי כשהתקשרתי היום להודיע על התקלה לא יכולתי לדבר עימו ,ולמרות שהובטח לי טיפול מהיר לא זכיתי לקבל צלצול מחב' תמי 4 .מכאן אפשר להסיק שתגובת החברה אינה משקפת את המציאות לצערי,נהפוך הוא אנו הצרכנים נאלצים לקבל יחס לא מקצועי הן במישור הטכני והן במתן השירות . ולכן לא נותר לי אלא לבטל את חיוב כרטיס האשראי.
|
|
|
|
|