פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חלפים מתמי 4 למרות שאת הכסף טרחו לגבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל חוייבתי בסכום של 234 שח לטובת סנן ולא קיבלתי שום תמורה.
במהלך החודש האחרון מצאתי את עצמי רודפת אחרי תמי 4 בנסיון לקבל את המגיע לי, אפילו אגדיל ואומר "מגיע לי כחוק" מכיוון שאת הכסף טרחו לקחת ממני בזמן.
התקשרתי לחברת תמי 4 כשמונה פעמים בחודש האחרון בנושא.
בכל שיחה איתם הובטח לי משהו אחר,כגון, העניין בבדיקה, יחזרו אליי תוך 24 שעות, יחזרו אליי תוך 7 ימי עבודה, ישלחו אליי סנן חדש (טרחו להוסיף שבלי לחייב אותי שוב) ועוד,,
מיותר לציין שכל ההבטחות שלהם הינן הבטחות סרק.
ומעבר לזה, חברת תמי 4 לא מצאו לנכון ליצור איתי קשר אפילו פעם אחת.
זהו זלזול בלקוח באופן קיצוני!!!
מה שמדהים שגם לאחר שהבטיחו לי שישלחו לי סנן חדש כדי לסיים את הפרשה הם לא טרחו לבצע זאת במשלוח אקספרס, אלא תוך 7 ימי עבודה - שגם אלו חלפו עברו להם בלי זכר לסנן.
אני בעלת מכשיר שעלה הרבה כסף שהוא מושבת כי כבר עברו לפחות 30 יום מאז שהמכשיר מתריע שצריך להחליף סנן! בנוסף, בזבוז זמן ואנרגיה בנסיון לדבר עם שרות הלקוחות של החברה סוג הנזק :
קבלת סנן + התנצלות + פיצוי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה, התנצלנו בפני הלקוחה על זמן ההמתנה לשליח כמו גם העברנו לבדיקה ובחינת הנושא אל מול חברת השליחויות, תואם ללקוחה טכנאי מטעמנו לאספקה של החבילה וניתנה הטבה נוספת לשביעות רצונה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה