|
|
|
|
|
|
תשלום כפול |
נושא התלונה: |
שרון נאוה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ- 11 חודש רכשתי מכשיר חדיש מסוג פרימו.
כלקוחות וותיקים מאד של החברה - הבטיחו לי שאקבל זיכוי עבור המכשיר הישן - ברזון , אפילו שנשאר לי לשלם עליו - 39 ש"ח לחודש .
מאז ועד היום אני משלמת גם 39 ש"ח לחודש עבור הברזון וגם 99 ש"ח עבור המכשיר החדש.
אחרי שיחות חוזרות ונישנות עם השרות - עדיין אנו משלמים גם וגם
אנא טיפולכם המהיר לזיכוי החשבון
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי וטיפול מהיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שוחחנו עם הלקוחה, שוקף תהליך חישוב הזיכוי לו היתה זכאית, שוקף סכום הזיכוי ועצירת התשלומים.
לקוחה הודתה על הטיפול |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|