פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום כפול נושא התלונה:
שרון נאוה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 11 חודש רכשתי מכשיר חדיש מסוג פרימו.
כלקוחות וותיקים מאד של החברה - הבטיחו לי שאקבל זיכוי עבור המכשיר הישן - ברזון , אפילו שנשאר לי לשלם עליו - 39 ש"ח לחודש .
מאז ועד היום אני משלמת גם 39 ש"ח לחודש עבור הברזון וגם 99 ש"ח עבור המכשיר החדש.
אחרי שיחות חוזרות ונישנות עם השרות - עדיין אנו משלמים גם וגם
אנא טיפולכם המהיר לזיכוי החשבון
כספי סוג הנזק :
זיכוי וטיפול מהיר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה, שוקף תהליך חישוב הזיכוי לו היתה זכאית, שוקף סכום הזיכוי ועצירת התשלומים.
לקוחה הודתה על הטיפול
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה