פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול ואי עמידה בתנאי עסקה נושא התלונה:
מאירסון רון שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר רכישה טלפונית של מכשיר הפרימו של תמי 4, תיאמנו טכנאי התקנה ליום שיש 1/7/11, השעה שננקבה היתה 7-11:30 בבוקר. השארתי בקשה בשירות הלקוחות להגיע כמה שיותר מוקדם ונעניתי בחיוב.
ביום שישי, כאשר הגיעה השעה 12:30 ולאחר כ 5 שיחות למוקד השירות בבקשות חוזרות ונישנות לקבלת תגובה נשברתי.
עד היום, 03/07/11 לא קיבלנו ולא טלפון אחד מחברת תמי 4 או מי מנציגיה, לא הגיע טכנאי, לא קיבלנו את המכשיר. כאשר מיותר לציין כי את החיוב החודשי החלו לפרוע.
לסיכום - אי עמידה בתנאי העסקה, אי מתן שרות לקוחות, זלזול ומבחינתי - גניבה של הכסף.
ולהזכיר, כל זאת לאחר שיצא החוק על אחור מתקין ללא הודעה.
עלבון, כספי, סוג הנזק :
600 ש"ח פיצוי כמחוייב בחוק, ביטול העסק לחלוטין וקבלת פיצוי נוסף או לחילופין השלמת העסקה תוך הורדת סכומי חיוב. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בצענו מס' נסיונות להעלות את פרטי הלקוח לפי מס' הטלפון במערכת ולא צלח, ניסינו ליצור קשר למספרי הטלפון - אין מענה
הועבר מייל לכתובת המייל של הלקוח כדי שיצור אתנו קשר.
נשמח כי יחזור אלינו על מנת שניתן מענה לפנייתו
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה