זילזול ואי עמידה בתנאי עסקה |
נושא התלונה: |
מאירסון רון |
שם/כינוי: |
יום שישי 01 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר רכישה טלפונית של מכשיר הפרימו של תמי 4, תיאמנו טכנאי התקנה ליום שיש 1/7/11, השעה שננקבה היתה 7-11:30 בבוקר. השארתי בקשה בשירות הלקוחות להגיע כמה שיותר מוקדם ונעניתי בחיוב.
ביום שישי, כאשר הגיעה השעה 12:30 ולאחר כ 5 שיחות למוקד השירות בבקשות חוזרות ונישנות לקבלת תגובה נשברתי.
עד היום, 03/07/11 לא קיבלנו ולא טלפון אחד מחברת תמי 4 או מי מנציגיה, לא הגיע טכנאי, לא קיבלנו את המכשיר. כאשר מיותר לציין כי את החיוב החודשי החלו לפרוע.
לסיכום - אי עמידה בתנאי העסקה, אי מתן שרות לקוחות, זלזול ומבחינתי - גניבה של הכסף.
ולהזכיר, כל זאת לאחר שיצא החוק על אחור מתקין ללא הודעה.
|
עלבון, כספי, |
סוג הנזק : |
600 ש"ח פיצוי כמחוייב בחוק, ביטול העסק לחלוטין וקבלת פיצוי נוסף או לחילופין השלמת העסקה תוך הורדת סכומי חיוב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|