פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומוצר פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של תמי 4 כשנה, מאז אין סוף לאכזבות מהם:
1. המכשיר החדש שהותקן היה תקול, רק אחרי שעברתי אינספור נציגים וטכנאיים אושרה החלפת מכשיר.
2. הסנן להחלפה הגיע אלי לאחר 4 וחצי חודשים במקום חצי שנה (כמובן שעם חיוב מיידי), כאשר פניתי לשירות הם לא ידעו לתת הסבר הגיוני, ככל הנראה זו השיטה לגרום לי להחליף יותר מסננים ובכך להגדיל את רווחיהם.
3. כאשר הצטרפתי לחברה, נציגת המכירות אמרה שזמן הסבב שלהם לקריאת שירות הוא 24 שעות. בפועל הם מגיעים לאחר 48 שעות לפחות. במילים אחרות, נציגי המכירות אינם אמינים וצריך שתמיד יהיה בבית בקבוקי מים לגיבוי (כמות התקלות במכשירים בלתי סבירה).
4. כאשר הלקוח מבקש לדבר עם מנהל, הוא חוזר אליו רק לאחר 48 שעות וגם אז עם התייחסות לא רלוונטית.

לסיכום, החברה הזו הנה אכזבה גדולה ברמת המוצר בכלל וברמת השירות בפרט. לא להתקרב !!!!

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:

שוחחנו עם הלקוח, הסברנו את זמן התגובה של החברה לתיקון תקלות מרגע פניית הלקוח למוקד שירות הלקוחות. תיאומי הטכנאים נקבעים תוך שהחברה מעמידה לרשות לקוחותיה מספר אופציות לתיאום הגעת הטכנאי כאשר כל לקוח בוחר את התיאום הנוח לו.
התנצלנו על תחושתו ווידאנו כי המכשיר תוקן לשביעות רצונו.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה